יתרונות של פינוי דירה

יתרונות של פינוי דירה

הרבה סיבות קורות ללא שליטה לפינוי דירה כמו למשל מקרה מוות, מעבר לדירה עם בת/בן הזוג, מעבר לבית ההורים, שינוי אווירה ומקום אחר ועוד.

פינוי דירה יכול להיות מעייף, מייגע ויוצר כאב ראש גב רבים. חברת פינוי דירות יכולה לעזור בפינוי עם אופציה ללא לתשלום והחפצים מועברים לידיים טובות. באתר עולם הפינויים של ראובן שטיינלינג ניתן למצוא מידע רב בנושא.

פינוי דירות נגרם בשל גורמים כמו קבלת דירה מירושה, מכירתה לשוק, פינוי לצורך מעבר לבית אבות, מחסנים מלאים בחפצים ללא שימוש וכו'. תכולת הדירה מצברת והיא ריקה מאיש. חברת פינוי הדירות מטרתה למנוע מבעלי הדירות את הכאב ראש, הכאב גב, פינוי תכולת החפצים הרבה המצריכה כמה ימים טובים בשל התנאים המינימליים המסופקים לו או זמן מוקצב לעסוק בזה ביום יום.

תהליך בה מבצעים אנשי החברה את הפינוי עצמו הוא:

  • הסתכלות ראשונית על תכולת הדירה, איפייון המורכבות של התכולה וקביעת הזמן לפנות את הכל.
  • לאחר מכן יגיע יום הפינוי בו הקסם קורה. לחברה נקבעה אופציה חדשנית וחסכנית ביותר והיא לקבל את ההובלה בחינם בתמורה לחפצים מיותרים כשהמעבר קורה בעיר עצמה. אנשי החברה המיומנים והמקצועיים ימיינו את החפצים וישלחו למקומות שונים. חלק מהחפצים יועברו כרצונו של בעל הדירה לדירה החדשה או מקום איחסון אחר, חלקם ילקחו על ידי החברה ויימכרו בשווקים או יותרמו לעמותות צדקה שונות ואחרים מיותרים שאינם יכולים לשמש יותר אפילו לא לצדקה יושלכו לפחים.
  • ולבסוף התהליך יסיים בשיפוץ, ניקיון וסידור הדירה הריקה אחרי פריקת התכולה במקומות השונים.

יתרונות רבים נוספים יש לפינוי הדירה עם חברת פינוי דירות מכיוון שמבחינת הסביבה, שימוש חוזר של חפצים יכול להיות משמעותי ובריאותי סביבתי.

זריקת החפצים בפחי האשפה גורמים בין היתר לזיהום האוויר, לנחלים להזדהם וחומרים אחרים המגיעים אל הקרקע. בכך שהחברה עושה שימוש נוסף בחפצים ומוכרת אותם או תורמת אותם, לא רק משפיעה חברתית אלה גם סביבתית. יתרון נוסף הוא המקצועיות הקיימת באנשי החברה. תהליך הפינוי קורה במקצועיות ובצורה מסודרת, אינו גורם נזק בדירות אחרות, קירות אוחדרי מדרגות. מיומנותם של חברי פינוי הדירות הולכת לפניהם.

יתרונות של פינוי דירה יכולים להיות רבים בעזרתה של חברת פינוי דירות. היא מיומנת, מקצועית, מורידה לחץ וכאבי ראש הנגרמים לבעלי דירות עם התמודדות הפינוי לבד, דואגים גם לסביבה ולבריאות האוויר, גם למעמד החברתי שבעניין וגם אחראים שהדירה תנוקה ותסודר מיוד לאחר פינוי התכולה. וכל זה גם אפשרי ואופציונלי בחינם תמורת חפצים מיותרים.