פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות

פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות

ההחלטה לעבור לבית אבות אינה פשוטה וכרוכה תמיד בקשיים הן מצד הסבא/סבתא אם או אב והן מצד הילדים אשר, פעמים רבות יוזמים את התהליך. 

לעתים המעבר מתרחש בשל סיבות בריאותיות ולעיתים סיבות שונות אחרות.
בכדי להתכונן למעבר אל בית האבות נדרשת המשפחה לעזור לעובר, לאתר בית אבות ראוי שיספק את מגוון השירותים הרלוונטיים ברמה הבריאותית אך גם פעילויות חברתיות מגוונות. על מנת לעבור באופן מהיר וללא דאגות לבית אבות כדאי לפנות לחברת פינוי דירה מקצועית אשר מתמחה בפינוי דירות של בני גיל הזהב, צוות חברה מיומן יכול לתמוך באדם העומד לעבור לבית אבות ומסייע לו ולמשפחתו לפנות את הדירה מחפציה על מנת להכינה להשכרה או מכירה.
צוות מיומן יבדוק, למשל, אם ניתן להרחיק את הסב או הסבתא ביום הפינוי על מנת למנוע סערת רגשות.

להלן המלצות של לקוחות על חברת "דרור פינויים", המתמחים בפינוי דירות מכל הסוגים.

פינוי שנעשה כהלכה

כל פינוי, במיוחד במקרים רגישים אלו, מחייב הכנה מוקדמת. אם מדובר בדייר שמתפנה בעל כורחו (הבן או הבת אפוטרופוס) כדאי מאוד לתאם את פגישה בבית הלקוח עם נציג החברה בזמן שהדייר עצמו אינו בבית.
אין מספיק מקום להדגיש כמה המעבר לבית אבות אינו פשוט למבוגר. בתור קרובי המשפחה ודאי אכפת לכם מאוד ממנו. על כן, עליכם לנהוג במשנה זהירות, ברגישות ובתבונה.
דאגו מראש לוודא כי צוות חברת הפינוי שבחרתם פועל במהירות ובאחריות. בדקו שיעשה כן בהתאם לדרישות ולצרכיכם הייחודיים. בדקו שהפינוי יתבצע רק לאחר ששני הצדדים, אתם וחברת הפינויים, חתמתם על חוזה עבודה מסודר ותיאמתם ציפיות.

זוג מבוגרים

רגישות גבוהה לצרכי הלקוח

פינוי דירה של אדם מבוגר, בין אם הוא במצב בריאותי ונפשי תקין ובין אם הוא סובל ממחלה כלשהי, מתשישות נפשית או ממצוקה הבאה לידי ביטוי באספנות או אגרנות כפייתית, מחייב אותנו, הצוות של דרור פינויים, להיערך לקראת הפינוי נכון ולפעול ברגישות, תוך מתן שירות אדיב ויחס חם לכם ולמבוגר המתגורר עדיין בדירה. ישנם מקרים בהם נמליץ להוציא את המבוגר מהבית כך שנוכל לפנות את הנכס במהירות וללא גרימת קושי נפשי למבוגר. במקרים בהם המבוגר סובל מאגרנות יתר או מאספנות, עלינו לפנות פסולת רבה, לכן מומלץ לבצע את העבודה כאשר הדירה ריקה או אחד מבני המשפחה נמצא בה.

אז איך לבחור חברת פינויים?

חפשו חברה המתמחה בכל סוגי הפינוי מדירות. ככל שיש לחברה ניסיון ביותר סוגי פינוי וככל שהיא פועלת שנים רבות יותר בתחומה, כך היא מיומנת יותר לטפל במקרים שונים על הצד הטוב ביותר.
חפשו חברה שיש לה המלצות ובדקו את האוטנטיות של המלצות אלא
שאלו את החברה מה היא עושה עם החפצים המפונים אם איכות הסביבה יקרה לכם או שברצונכם לוודא כי מה שניתן לעשות בו שימוש לא יזרק (ישנם חברות אשר עובדות עם מוסדות צדקה למשל)
שאלו מהי אחריות החברה במקרה של פגיעה בקירות או ברכוש המשותף והאם היא מבטחת את העובדים (אחרי הכל- יש לכם אחריות על העובדים בדירה שלכם)

שיהיה לכם בהצלחה ומעבר נעים של בן המשפחה לבית אבות