בית חכם – למה זה טוב?

בית חכם – למה זה טוב?

כולנו כבר מכירים את המושג "בית חכם", היות ומדובר על אחד התחומים החמים ביותר של השנים האחרונות. מדובר על מערכת פשוטה מבית ביג מערכות, נוחה לשימוש שמאפשרת שליטה מלאה על כל מה שקורה בבית שלכם. ניתן להפעיל את המערכת באמצעות אפליקציה נוחה שמורידים לסמארטפון, או לחילופין לשלוט עליה באמצעות הלפטופ, הטאבלט או מסכי המגע המותקנים בקירות הבית. הדבר מאפשר שליטה מלאה על כל מערכות הבית השונות, מכל מקום אפשרי ובכל שעה שרק תרצו. בצורה כזו, ניתן למשל לעמעם את האור בסלון, מבלי בכלל לקום מהספה, או לחילופין לכבות את האור בחוץ, מבלי שתצטרכו לצאת מהמיטה. מלבד השליטה על מערכת התאורה בבית, ניתן לשלוט גם על מערכת המיזוג, מערכת המוסיקה והקולנוע וכמובן על מערכת האבטחה.

מה כל כך מיוחד במערכת בית חכם?

כאמור, מדובר על דרך נוחה ויעילה לשלוט על כל מה שקורה בבית שלכם. למשל, בעונת הקיץ ניתן להדליק את המזגן בבית לטמפרטורה מסוימת, עוד בזמן שאתם יושבים בעבודה ורק מתחילים לחשוב על לחזור לבית קריר ונעים. בעונת החורף לעומת זאת, ניתן להדליק את המזגן לחימום, להפעיל את הדוד ואף להדליק את האור בשביל הגישה לבית, כדי להקל על עצמכם כשאתם חוזרים הביתה. מדובר על מערכת ידידותית ונוחה לשימוש, אשר מאפשרת למעשה לנהל את חיי היום – יום שלכם בתוך הבית, בצורה הרבה יותר פשוטה והרבה יותר מהנה. המערכת מאפשרת לבדוק את מצב המצלמות וחיישני התנועה מחוץ לבית וכמובן להגדיר את כל ההגדרות המתאימות לכם במערכת האזעקה. מדובר על מערכת מושלמת עבור אנשים בעלי מוגבלויות, היות והיא מאפשרת הגדרה של תנאים מסוימים בהם המערכת תפעיל או תכבה מערכות מסוימות. באמצעות לחיצת על כפתור, ניתן להכניס את כל המערכת למצב של דריכות, בו כל תנועה לא רצויה תופיע ישר בתור התראה בתוך המערכת.

לסיכום, בית חכם מהווה דרך אלגנטית ונוחה למדי לשלוט בכל הנעשה בבית שלכם. הדבר מהווה כלי נוח לשימוש כשנמצאים מחוץ לבית, אך עדיין רוצים לשלוט במערכות השונות, כמו למשל הדלקה של תאורה חיצונית.

קראו גם:

בית חכם – איך זה עובד?

בית חכם ללא תשתית יכול לפעול כמו שצריך?