ציידי המציאות – תכנית טלוויזיה בנושא אחסון דירה

ציידי המציאות – תכנית טלוויזיה בנושא אחסון דירה

הפתרון של אחסון דירה במחסנים המיועדים לכך, הוא פתרון מאוד נפוץ בארצות הברית. לאחרונה הפתרון הזה הופך להית גם מאוד נפוץ בארץ. הפתרון הזה שהוא פתרון זמני מאפשר לך לאחסן את חפצי הדירה שלך במחסן המיועד לכך. פתרון זה יעיל בזמני מעבר, בין דירות, הנסיעה ארוכה לחוץ לארץ שיש צורך לאחסן את תכולת הדירה. כאמור בארצות הברית זהו עסק מאוד גדול עד כדי כך שעשו מזה תכנית טלוויזיה.

אחסון דירה  –  הפתרון האמריקאי האולטימטיבי

כאמור בארצות הברית משתמשים רבות בפתרון הזה של אחסון דירה. אם תשוטט או תיסע בערים בארצות הברית תראה מספר לא קטן של מתקנים המכילים חדרים על גבי חדרים של מחסנים בהם האמריקאים משתמשים כדי לאחסן את הדירות שלהם. במחסנים אלו תוכל למצוא תכולות דירה שלמות. הרי זה לא כמו בארץ שלנו שהיא קטנה, בארצות הברית המעבר בין מדינה למדינה הוא לפעמים מעבר של אלפי קילומטרים. המושג זמניות בחייהם של האמריקאים הוא מושג נפוץ מאוד. לכן הרבה אמריקאים משתמשים במחסנים המיועדים לאחסון דירה במעברים אלו.

ציידי המציאות – צדים את מה שהושאר מאחור

בארצות הברית, כידוע לכולנו מכל דבר עושים כסף. כמובן שכמו בארץ אחסון דירה במחסן הוא בעלות כספית שמשולמת כל חודש. אבל מה קורה בארצות הברית כאשר האדם שהשכיר את המחסן מפסיק לשלם ונעלם. אחרי שנשלחו לו מספיק התראות שלא נענו, תכולת המחסן מועמדת למכירה פומבית. יש ממש חברות שלמות שכל עיסוקן הם ביצוע המכירות הפומביות של תכולת מחסנים אלו. למכירות אלו מגיעים קונים שונים, במיוחד בעלי חנויות יד שנייה שגם מאוד נפוצות בארצות הברית. במכירות אלו המחסן נפתח, הקונים המעוניינים מסתכלים בתכולת הדירה המאוחסנת במחסן. אסור להם לגעת ואסור להם להיכנס ואז מתחילה מכירה פומבית. מי שמציע את המחיר הכי גבוה, זוכה במכירה והוא זה שזוכה בכל תכולת הדירה שנמצאת במחסן. לרוב יש שם מציאות כאלו שמזכות את הזוכה בכסף רב.

בכל נמצא בטלוויזיה

בארצות הברית כמו ארצות הברית הכול נמצא בטלוויזיה. את אותן מכירות של מחסנים אלו מציגים בתכנית טלוויזיה הנקראת "ציידי המציאות" . בתכנית רואים את המכירות ואת המציאות שהקונים מוצאים במחסנים.