ריהוט גן לגינה או למרפסת

ריהוט גן לגינה או למרפסת

בימים אלו, שהקיץ עומד בפתח, זו הזדמנות טובה לבדוק כיצד רוכשים ריהוט גן לגינה או למרפסת הפתוחה של ביתכם. בעזרת ריהוט זה תוכלו ליהנות מהשמש החמימה במשך רוב שעות היום כשאתם יושבים בגינה או במרפסת, לארח חברים ובני משפחה, לערוך ארוחות מיוחדות ועוד.

לפני שניכנס לעובי הקורה ונראה כיצד קונים ריהוט גן אשר ישרת אתכם במשך תקופה ארוכה, נסביר בקצרה אילו סוגים של ריהוט גן קיימים בשוק, מה יכול להתאים לכם. אנחנו מכירים 4-5 סוגים עיקריים של ריהוט גן שיכולים להתאים הן לגינה והן למרפסות פתוחות או מקורות.  בין היתר מדובר על ריהוט גן מהסוגים הבאים: ריהוט גן מעץ אשר מזכיר במובנים רבים את הריהוט שקיים בפארקים ציבוריים (ריהוט פיקניק), ריהוט גן מפלסטיק אשר מזכיר כסאות חוף למיניהן, ספות בסגנון ספות זולה שנמצאים בגני אירועים רבים, ריהוט מברזל כמו בגנים יוקרתיים, וריהוט מזכוכית שגם אותם ניתן למצוא בגנים יוקרתיים למיניהם. כעת אנחנו יכולים לעבור לשאלה, כיצד רוכשים ריהוט גן לגינה או למרפסת.

3 נקודות חשובות לרכישת ריהוט גן לגינה או למרפסת

נוחות – לפני הכל, כמו בכל דבר שקשור בריהוט, אתם צריכים לבחור ריהוט שיהיה לכם נוח. ריהוט שתוכלו להשתמש וליהנות ממנו במשך שעות ארוכות. אתם יכולים למצוא בשוק לא מעט כסאות יפים, אך אם הם לא נוחים, אתם לא תוכלו ליהנות מהם. לכן דבר ראשון שעליכם לבחון זה עד כמה הם נוחים והאם באמת תוכלו לשבת עליהם במשך שעות ארוכות. זה נכון לא רק לגבי כסאות כמובן אלא גם לגבי שולחנות ואפילו ארונות לגינה. צריך לקחת כאן נקודה נוספת בחשבון והיא, התאמה של הריהוט לבני המשפחה, כלומר אם יש ילדים, הרי שיש צורך לקנות רהיטים, בפרט כסאות, שיתאימו לגודל שלהם.

עמידות – מאחר והריהוט עומד בחוץ, עליו להיות עמיד לתנאי מזג אוויר שונים, גשם, חום, סערות, לחות. אתם לא רוצים לבזבז זמן וכסף על רכישת ריהוט חדש בכל שנה מחדש. לכן תקנו ריהוט שיכול להתאים לתנאי מזג האוויר לאורך זמן. הדבר הנכון לעשות הוא לקנות ריהוט מעץ מלא או פלסטיק חזק.

עיצוב – מן הסתם לריהוט גן יש חלק בעיצוב הגינה או המרפסת, הן בחומר והן בצבע. עליכם לבחור את העיצוב והצבעים המתאימים לעיצוב שאתם רוצים להעניק למקום. כאן חשוב לזכור שבחלק מסוגי הרהיטים תוכלו לחדש אותם ולשנות בכך את הצבע שלהם, כך למשל בברזל או בעץ. בחומרים אחרים זה יכול להיות יותר בעייתי.