יתרונותיה של מעצבת פנים

יתרונותיה של מעצבת פנים

עיצוב פנים הינו תחום אדריכלי שעוסק בתחום של תכנון המבנה מבפנים. מעצבי הפנים דוברים בשפה ייחודית משלהם, שלא תמיד היא מספיק מובנת ללקוחות שלהם. לחדרים למשל הם יתעקשו לקרוא חללים, והם טוענים בתוקף שלרהיטים יש יכולת לתקשר זה עם זה, או לפחות להתכתב… (השידה עם השולחן והמיטה עם הארון וכן על זה הדרך…) וכאשר הם רואים קיר, הם נתקפים דחף בלתי נשלט לשבור אותו. אז לפני שנזלזל במעצבי הפנים חשוב שנדע שללא ייעוץ שלהם – אנחנו, ורק אנחנו נפסיד. כאשר נתייעץ איתם ונשמע להם, נרוויח עיצוב נכון ומאיר עיניים, תוך ניצול נכון של כל ס"מ בבית.

מה תיתן לכם מעצבת פנים?

מעצבת פנים שיש לה את הידע והניסיון בכל תחומי העיצוב, תוכל לתת לכם מתוך הניסיון והכלים שברשותה, את הייעוץ הנכון והפתרונות הנכונים באופן אישי בהתאמה לשטח שעומד לרשות הלקוח. אף האדם המוכשר ביותר, יוכל לקבל עצות ורעיונות חדשים ממעצבת פנים שלמדה היטב את התחום. לכן לא כדאי לוותר על הייעוץ של מעצבת פנים, אף שלכתחילה נראה לכם שאין לכם צורך בזה, אתם תמצאו את עצמכם לבסוף מופתעים לטובה מהפתרונות המוצלחים והרעיונות הטובים שכלל לא עלו בדעתכם, וסייעו לכם למקסם את השטח שעומד לרשותכם.

מתי תפנו למעצבת פנים?

כאשר אתם עומדים בפני שיפוץ או תכנון כל מבנה שהוא, בין אם מדובר בבית פרטי ובין אם מדובר בחנות או מסעדה, מוסד חינוכי או מרפאה, תמיד תוכלו להרוויח שטח,  הרבה יותר משחשבתם מראש. לכן חשוב שתדעו שכאשר מדובר בעיצוב פנים – זה לא 'חכם' לחסוך.

מעצבת פנים שחיה ונושמת את מגוון התחומים שבעיצוב, תשמח לתת לכם את הידע, ואת הניסיון עם הכלים הרבים שצברה במהלך ביצוע פרויקטים מוצלחים שעיצבה במהלך שנות העבודה שלו. עיצוב נכון וחכם, עוזר למקסם את הנתונים הקיימים, ומתעל אותם לצרכים הספציפיים והאישיים של הלקוח. כאשר מדובר בעיצוב של חנויות או מסעדות, ההתמקדות תהיה בהעצמת המותג ושיפור חווית הקניה. וכשמדובר בלקוח פרטי, הופך העיצוב להתאמה מושלמת של הדייר שיתאים לו ולצורת החיים שלו.