וילות יוקרה בתל אביב על ידי ג'וזף ברמן

וילות יוקרה בתל אביב על ידי ג'וזף ברמן

העיר תל אביב היא יעד מבוקש לדירות יוקרה וניתן למצוא בה דירות יוקרה, לופטים ופנטהאוזים ברמה הגבוהה ביותר. הבעיה היא שככל שהשטחים הפתוחים מתמעטים כך אנו רואים יותר בנייה לגובה ופחות וילות פרטיות. וילות יוקרה בתל אביב קיימות אך הן נחשבות לנכס יותר נדיר.

וילות יוקרה בתל אביב נועדו להעניק לדיירים חוויית מגורים ברמה הגבוהה ביותר. וילות יוקרה הנבנות בתוך תל אביב למעשה מציעות לדיירים את חוויית הבית הפרטי, אשר בדרך כלל שמורה לפרברים, בתוך המרחב האורבני. וילות יוקרה בתל אביב, כמו אלו אשר בונה ג'וזף ברמן, מאפשרות לדיירים ליהנות משני העולמות בו זמנית; הווילות לוקחות את היתרונות של חיי הכפר ושמות אותם בתוך העיר. מי שגר בווילות שומר על רמת חיים גבוהה ביותר של בית צמוד קרקע, אך יחד עם זאת נמצא בלב מרכז התרבות והעסקים של העיר תל אביב.

הווילות המבוקשות ביותר הן אלו הקרובות לים ובמיוחד אלו המספקות תצפית לים. וילות יוקרה מסוג זה הופכות לדבר נדיר בתל אביב המלאה בבנייני ענק המסתירים את הים. מסיבה זו כל וילה נחשבת לנכס מיוחד במינו הדורש את מלוא תשומת הלב העיצובית. חברת אימן ג'י בי של ג׳וזף ברמן, המנוסה בפרויקטים של וילות אורבניות, בונה וילות בתל אביב מתוך מחויבות לסביבה. כל הגישה העיצובית החיצונית מנסה לשלב את הווילה בנוף העירוני הסובב אותה ולא להיראות זרה, במקביל היא מנסה להכניס את האלמנטים הסביבתיים אל תוך העיצוב הפנימי של הווילה.

הסביבה העירונית באופן טבעי נחשבת לסביבה צפופה בה מתקהלים הרבה אנשים בין קירות סגורים. אותה הסביבה האורבנית מאתגרת את המעצבים הנדרשים לתכנן ולעצב וילות אשר יספקו את החוויה ההפוכה. המעצבים המוכשרים משתמשים בתכנונים אדריכליים מיוחדים אשר מאפשרים לדיירים לחוות את תחושת החופש והמרחב, גישה אדריכלית זו בולטת בעיצובי הפנים והחוץ של הווילות שבונה ג'וזף ברמן.

למי שלא מכיר את חברת אימן ג'י בי בראשות ג׳וזף ברמן, חשוב לציין שמדובר בחברת הנדל"ן הנשענת על מורשת משפחתית בת 4 דורות. מורשת המכתיבה את הפילוסופיה העסקית של נכס מיוחד עבור דייר מיוחד. גישה זו באה לידי בפרויקטים של ג'וזף ברמן.