מזנונים מעץ מלא

מזנונים מעץ מלא

כשמדובר על נושא של עיצוב פנים, ונושא אחסון בית, אוכל ומראה מעוצב ומושקע לבית, אחד המוצרים האהובים ביותר, פופולריים למדי ובעלי יתרונות רבים הוא מוצר המזנון בעל העץ המלא. מזנונים אלו יכולים לשרת לא רק למשטח המטבח, לאחסון הסירים והמחבתות ולהיות ממוקם לצד האוכל, אלא גם יכול להיות מזנון לאחסון ציוד או ביגוד כלשהו, יכול לשמש אפילו כארון קטן ומעוצב וכמובן בשל יופיו, הבניה החכמה והמעוצבת, הצבעים השונים וכמובן בנייתו מעץ מלא ואמיתי, יספק לכל חדר ולכל מקום את הבליטה ואת השיפור המיידי לבית.

היתרונות הרבים המאפיינים את הרהיטים מעץ מלא

יתרון ראשון: העצים אשר משומשים על ידי בוני הרהיטים הם עצים אשר מגיעים היישר מהטבע. עצים אלו הם עצים אשר מוכרים לכולם, עץ זית, עץ אלון, דובדבן, אורן, אשוח, אגוז, עץ אדר ועוד רבים. עצים אלו מספקים בכל אחד את החוזק, העמידה במזגי אוויר שונים ובאקלים מיוחדים, צורתם לבניה ולעבודה והעיצוב והצבע השונה. בכך יכולים לספק את מגוון הבחירה לאזור המתאים, לעיצוב המתאים ובאופציות הרבות.

יתרון שני: העיצוב הטבעי. לעומת עץ מלא, עץ תעשייתי מורגש בבית גם במגע וגם במראה כרהיט ועץ אשר נבנה מחומרים שונים אשר אינם כוללים עץ אמיתי ומספקים פחות עיצוב. עץ מלא מעביר תחושה חמימה, טבעית, ביתית, מעוצבת, אלגנטית, כפרית וקלאסית.

יתרון שלישי: הטבעיות גם באווירה. עץ תעשייתי פולט לא מעט גזים מסוגים שונים אשר יכולים להעביר מחלות חמורות ביותר, קושי בנשימה ואוויר מלוכלך הגורם נזק למערכות השונות בגוף. מזנונים מעץ מלא מעבירים לא רק את תחושות החמימות והביתיות אלא מעבירות ריחות אמיתיים וטבעיים מהטבע ללא כל פליטת גזים.

המגוון הרחב של מזנונים מעץ מלא

בשל יתרונותיו הרבים של העץ המלא, בנושא של רהיטי המזנונים, יש אפשרות לקבל אופציות רבות ומעוצבות באופן יפהפייה ואפילו בצבעים שונים כפי שניתן לראות בקטלוג המרשים של מזנונים מעץ באתר Jacob Twena. צבעי המזנונים יכולים להגיע בצבע לבן שמנת, בצבעי עץ חומים שונים, בצבע אדום חזק, בצבע ירוק ואפילו בצבע כחול. המזנונים יכולים לשרת כל מקום בבית לצורך אחסון, כארון, כשידה או כמשטח למטבח.