ארונות בגדים ונעליים

ארונות בגדים ונעליים

מי לא מכיר את הבלגן ששורר בבית כשכל בני הבית מגיעים הביתה וזורקים את הנעליים שלהם בכניסה? הרים של כפכפים, נעלי ספורט וסניקרס זרוקים ברחבי הבית, ומעניקים לסלון שלכם מראה מבולגן ומלוכלך.

אין ספק כי להתחיל לסדר את הנעליים והבגדים או לצעוק על הילדים שיבואו לסדר, לא יפתור את הבעיה לטווח הארוך. אתם תצטרכו למצוא פתרון יותר קבוע, שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד. ארון נעליים יכול להוות פתרון מצוין לכל הבלגן שמתרחש אצלכם בכניסה לבית. ניתן היום למצוא מגוון רחב של דגמים בגדלים שונים ובטווחי מחיר מגוונים. כך שכל אחד יכול להשליט סדר בנעליים שלו, בצורה קלה ופשוטה ללא מאמץ מיותר.

מספר סיבות שישכנעו אתכם לקנות ארון בגדים

מכירים את הלחץ הזה של הבוקר, שאתם חייבים להספיק להתארגן ולארגן את הילדים בזמן לגן או לבית הספר? דווקא בבוקר הכי לחוץ שלכם, הילד מגלה שהוא לא מוצא את הנעל השנייה שלו. ארון נעליים יכול היה לפתור את הבעיה, היות והוא מונע את האופציה לאבד נעליים ברחבי הבית או להשליך אותם בכניסה ולתת לכלב לשחק איתם.

ברגע שיהיה לכם ארון בגדים ונעליים, אתם תגלו כמה קל ופשוט להתארגן בבוקר כשכל אחד מוצא בקלות את הנעליים והבגדים שלו. ניתן ומומלץ לסדר את הנעליים בתוך הארון בצורה הגיונית, כאשר נעלי הילדים יהיו בצד אחד, נעלי הספורט בצד שני וכן הלאה. סיבה נוספת להשתמש בארון נעליים היא השמירה על ניקיון הנעל מפני כתמים מיותרים או קרעים אקראיים שעלולים להתרחש משיני הכלב או סתם מהשלכה לא טובה של הנעל בחלל החדר.

נעלי עור למשל עלולות להינזק מקרינת שמש ישירה, ולכן אחסנתם בארון סגור שומרת עליהם לאורך זמן. נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון היא הפן העיצובי של הבית. ארון נעליים מושקע ומעוצב יכול להוות תוספת נאה ומיוחדת לעיצוב הבית שלכם. ניתן לבחור ארון נעליים בשלל צבעים וחומרים ובכך להתאים לעצמכם את הארון האידיאלי עבור הצרכים הפרקטיים והעיצוביים שלכם.

מהו ארון הנעליים האידיאלי עבורכם?

כאמור, השוק היום מוצף במגוון רחב של ארונות נעליים הנבדלים אלו מאלו בגודל שלהם, בחומר ממנו הם עשויים, ברמת הגימור שלהם וכמובן גם במחיר. תחילה תחליטו מהו התקציב שלכם לבחירת ארון נעליים. לאחר מכן תבדקו כמה זוגות נעליים תרצו לאחסן בו, והאם תרצו לאחסן כל נעל בנפרד או בזוגות. לבסוף תבחרו את העיצוב שישתלב בצורה הרמונית לשאר הרהיטים בבית ויתאים לקו העיצוב הכללי.