שיפוץ משרדים להגדלת ערך הנכס

שיפוץ משרדים להגדלת ערך הנכס

משרדים רבים בארץ סובלים ממראה מוזנח, לא מטופח, והמבנה עצמו זקוק לשיפוץ מסיבי. ובכל זאת, בעלי משרדים רבים, מרגישים שדווקא את המשרד לא צריך לשפץ כי מדובר במקום עבודה – אך בידם טעות גדולה. מדוע? הכל בהמשך.

שיפוץ משרדים להגדלת ערך הנכס

בעלי משרדים רבים מפספסים את ההזדמנות להעלות את ערך הנכס על ידי שיפוץ. ולכן חשוב שידעו כי השקעה בשיפוץ נכסים מעלה את ערך הנכס בצורה משמעותית שממנה יוכלו ליהנות גם בטווח הרחוק מלבד בטווח הרחוק. השיפוץ, שנעשה למשרד, בין אם מדובר בשיפוץ מסיבי או שיפוץ קל יותר, אפילו שיפוץ קטן במסגרת עבודות אלומיניום – יעלה את הנכס שתרצו להשכירו או למכור אותו בעתיד.

איך משפצים משרדים?

כדי לקבל מושג כללי על שיפוץ משרדים, הכנו לכם כמה אופציות לשיפוץ משרד:

חללים פתוחים – בעלי משרדים רבים רוצים כיום לפעול בשיטת החלל הפתוח, בו אין דלתות סגורות או קוביות רבות בהם מסתגרים העובדים. לשם כך, ניתן לבצע שיפוץ לחלל פתוח דרך שבירת קירות, ובניית חלל עבודה נעים ושיתופי.

שיפוץ תאורה – תאורה במשרד היא חלק מכריע באיכות העבודה של עובדי המשרד, ולכן חשוב לבצע שיפוץ שיעזור לתאורה טובה יותר. פתיחת חלונות, מציאת פתרונות תאורה טובים, הוספת פתחי אוורור ועוד – יצרו חלל עבודה נעים ובריא.

שיפוץ מסדרונות וחדרי מדרגות – לעיתים, המשרד שלכם יכול להיות מושלם, אך הכניסה והדרך למשרד יורידו מערכו ויופיו. ולכן שיפוץ חדרי מדרגות ומסדרונות יכול להתאים ביותר לשדרוג המקום.

שיפוץ קוסמטי למשרד – בעלי משרדים רבים מעדיפים לבצע שיפוץ בעל פן קוסמטי  למשרד וזאת על מנת לחסוך בעלויות. שיפוצים מסוג זה כוללים ברוב המקרים – הסרת שטיחים מקיר לקיר, פוליש לרצפות, צביעת קירות ומשקופים, הרמת קיר גבס או הורדה של קיר, ומגוון שיפוצים קטנים אף משמעותיים. המראה שנוצר הינו ממש מתיחת פנים למקום.

שיפוץ מסיבי – שיפוץ מסוג זה הוא שיפוץ רציני שנועד להעלות את הנכס באופן משמעותי. שיפוץ מסיבי כולל: החלפת אינסטלציה או תיקון, החלפת כלים סניטריים, שיפוץ מטבח המשרד, ריצוף מחדש, החלפת חלונות, דלתות ועוד. שיפוץ מסוג זה עולה כסף רב, אך הוא משתלם לטווח הארוך בעת השכרה או מכירת הנכס.

עיצוב המשרד – אם ביצעתם שיפוץ מכל סוג, יהיה  כיף ונעים גם לעצב את המשרד מחדש. קניית שולחנות חדשים, ארוניות, שולחן ישיבות, שטיחים ועוד, יקנו מראה ביתי, וינעימו לכם ולעובדים את העבודה.