דק סינטטי מחיר

דק סינטטי מחיר

הבתים הישראלים השתנו במהלך השנים האחרונות, אנחנו עדים לצמיחה גדולה של מעצבים ואדריכלים בניהם אדריכלי נוף, שמביאים את הבשורה האירופאית גם לישראל. הן בתחום המבנים והן בתחום עיצוב הגינות עלינו מספר מדרגות וכיום הבתים גדולים יותר, הגינות מעוצבות באופן פנומנלי וחומרי הגלם עמם עושים שימוש איכותיים מאוד. המראה הכפרי תופס תאוצה ודיירי בתים רבים מעוניינים לחוש את הטבע, לראות אותו בבית שלהם למרות שהם מתגוררים בעיר. רצפת המלט הפופולארית אותה היינו רגילים לראות משתלבת עם הדשא בגינה, הוחלפה במשטחי עץ אותם ניתן להתקין מעל הריצוף- דק סינטטי מחיר מוזל מעץ.

מראה טבעי

אין ספק כי דק סינטטי הרבה יותר מרשים מריצוף פשוט, הוא מעניק אסתטיות, הוא נוח מבחינת הניקוי ויש לו מראה טבעי ומרענן. מאחר שאת הדק הסינטטי ניתן להדביק על רצפה קיימת, העבודה הרבה יותר מהירה וכתוצאה מכך גם בעלות יותר נמוכה. הכנת הקרקע הרבה יותר קלה, אך גם פה יש להכין תשתיות ועמודי הגבהה. מדובר בעבודה שצריכה להיות מאוד מדויקת, לכן חשוב כי אנשי מקצוע יבצעו אותה. במידה והתשתיות לא יותקנו באופן איכותי, זה יכול להוות סיכון גדול עבור היציבות של הדק וכן לגרום לקריסה. חשוב להבין כי אכן עץ אמיתי הוא האיכותי ביותר, אך יחד עם זאת מצריך תחזוקה שוטפת, כזו שתמנע ממנו להישחק, אם באמצעות סדקים, שריטות או ריקבון.

התקנה איכותית

כל אותן בעיות אינן מתרחשות לדק סינטטי, מאחר שמדובר בחומר מלאכותי, לו אין את התכונות של העץ האמתי- שבדרך כלל גורמות לריקבון וכן לחשש מטרמיטים וחרקים אחרים. בהתקנה יש לשים דגש על אוורור באמצעות נקודות אוורור בלוח האנכי, הימנעות ממגע עם מים, חיזוק הברגים וכן מרווחים בין הקורות. כל אותם קריטריונים מחייבים כל מתקין, בכדי לוודא כי התקנת הדק היא ברמה הגבוהה ביותר וכמובן המקצועית. לאחר ההתקנה אנשים ידרכו על הדק, על כן יש לדאוג כי הדק מסוגל להכיל כמות של אנשים, להישאר יציב ולא להתפרק.