יזמות נדל"ן – עוגרן דלרסיז

יזמות נדל"ן – עוגרן דלרסיז

כמה פעמים יוצא לכם לחלוף על פני רחובות העיר ופשוט לא לזהות את מה שניבט אליכם בחזרה? כמו פטריות לאחר הגשם ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר בניינים ישנים ורעועים מפנים את דרכם אל בניינים בעלי חזיתות מרשימות שמתאימות אל העיצוב המודרני שקיים בפרויקטי בנייה נדל"ניים חדשים בכל רחבי הארץ.

למרות חוסר שיתוף פעולה שהיה אופייני בעבר, כיום דיירים רבים מבינים את הערך הכספי הרב הטמון בביצוע של עבודות שיפוץ לבניין הישן שלהם, בפרט אם זה ממוקם באחד מן האזורים הנחשקים ביותר בעיר, וכך לאחר סיום העבודות על ידי חברה קבלנית בעלת מוניטין כמו עגורן דלרסיז מתקבלת האפשרות לנצל שטח קיים עבור יצירה של דירות נוספות, שיפור תנאי המחיה בדירות הקיימות ורווח עבור החברה שמוכרת את הדירות החדשות בתום התהליך.

בחירה בטוחה להתחדשות עירונית

אחד האספקטים אשר מאפיינים את כל תהליכי תמ"א 38 ופינוי בינוי הוא הרעיון של התחדשות עירונית שגם מספק את החזות המרשימה יותר עבור בניינים ישנים בכל רחבי הערים בארץ ובאותה ההזדמנות ניתנת האפשרות לחזק מבנים ישנים אשר הוקמו בשנות השמונים מפני האפשרות של רעידות אדמה, מפני שהבנייה בשנים אלו הייתה עדיין לא בהתאם לתקן הישראלי לעמידות מבנים בפני רעידות אדמה.

ניתן לראות כי מגוון רחב של יזמים וקבלנים מגיעים אל הערים השונות בכל הארץ, ומבצעים פעם אחר פעם פרויקטים רבים שבמסגרתם מפנים בניינים שלמים ובונים אותם מחדש או משפצים מבנה קיים ומוסיפים לו את כל אותן תוספות אשר הופכות את החיים בבניין זה להרבה יותר נעימים ומשדרגים במידה רבה את איכות החיים לכלל הדיירים בצורה משמעותית.

דירות עם מרפסת רחבה, לובי מפואר, מעלית חדישה וחדר ממ"ד מסייעים להפוך כל בניין בעל תכנון אדריכלי מיושן לכזו שמעניקה את האפשרות לגור בבניין ישן בעל תוספות חדשות.

פרויקטים עבור מגורי יוקרה

אחת מאותן חברות אלה שמעניקות תמורה מלאה לדיירים בבניין ישן שרוצים להגשים את הפוטנציאל הטמון בו היא עגורן דלרסיז שכבר שנים רבות מבצעת פרויקטים מרשימים שמסייעים לחדש את הפנים של ערים שונות מצפון ועד דרום.

החברה ביצעה פרויקטים בולטים בתחום ההתחדשות העירונית ובעלי החברה דניאל קוברי ודודו ביטון מצרפים כל הזמן עוד ועוד דיירים שיכולים ליהנות מסטנדרט גבוה של בנייה בשילוב עבודה עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום מבלי לחדול לרגע מעשייה מבורכת זאת שמציגה תוצאות בולטות בשטח העירוני.