דק למרפסת

דק למרפסת

בשנים האחרונות, עם קצב התפתחות וגדילת נושא עיצוב הפנים והבחוץ של בתים פרטיים רבים, נוסף לתחום נושא הדקים. הדקים הנו מעצבים באופן קלאסי, אלגנטי, מזמין וביתי את המרפסת או חצר הבית, מספקים את ההליכה הרכה עליו, את היופי המוחצן על ידי צבע העץ ואת הנוחות בישיבה בחוץ. הדק הוא הנו אחד הנושאים אשר רבים חולמים עליו בעת חושבים על הבית המושלם והסיבות לכך מוצדקות בלי שום ספק. בשל הבחירות הרבות לעיצובים של העץ, סוגי העץ השונים והצבעים שכל אחד מספק, התחזוקה הנדרשת לו ואיכות הבנייה, יש לפנות אל החברות המתמחות בנושא באופן המקצועי והמנוסה ביותר ובאפשרות להתאמה לכל לקוח את הדק הרצוי והמושלם לו.

סוגי הדקים השונים

בשל ההצלחה המסחררת של אנשים לביקוש של בניית דקים במרפסת שלהם ובכך לעצב את הבית באופן קלאסי, חמים, ביתי ומזמין, נוספו לבניית הדקים סוגי עצים רבים הכוללים צבעים שונים, רמת תחזוקה שונה ואיכות שונה. אך בשל הדרישות הגבוהות הנדרשות לבעלי הדקים בתחזוקה ובהגנה מפני השמש או הגשמים הרבים, נוצרו גם דקים סינטטיים. דקים אלו הם הנם דקים אשר מעורבבים בתרכובות, תערובות או חומרים שונים המזכירים את העץ בצורתו ובצבעו או מכילים נסורת עץ בכמות יחסית. דקים אלו מאפשרים את עמידותו לטווח זמן ארוך, אינם מתרגשים מהשמש או מהגשמים ומספקים מראה עיצובי ומדויק לדק העץ האמיתי.

איך בוחרים את הדק המתאים ביותר לבית

בנושא של עיצוב, בחירת דק הנה בחירה המלווה באופציות רבות, החלטות, סוגי צורות, שילוב של הצבע עם סגנון הבית, מידת הגבהת הדק מהאדמה ועוד נושאים שאנשים בדרך כלל אינם מודעים או מבינים בהם באופן שוטף. בעזרת חברות דקים שונות יש את האפשרות להתאים את הדק המושלם לדרישות דיירי המקום. הבחירה בין דק של עץ מלא ובין דק סינטטי כרוכה בהחלטת הלקוחות בלבד כאשר יש באפשרותם לטפל בעץ באופן חצי שנתי ולנקות אותו מידי פעם. בנוסף, לכל סוג של עץ יש את היתרונות והחסרונות שלו וכל אחד מותאם לסוג שונה של אקלים בשל הגעתו ממקום מסוים בעולם בו הוא גדל והתחזק, צבעם של העצים הנם שונים, רמת הדריכה על העצים היא הנה שונה ומותאמת או בעיקר לעיצוב או בעיקר לבניית דק מסביב לבריכה ודריכה מרובה של אנשים.

בעזרת חברות הדקים יש את האפשרות לדעת על כל סוגי העצים ומה כלול בהם, להתאים את הדק המושלם ביותר ולקבל את עיצוב המרפסת שכולם חולמים עליו.