ציוד לבריכות דגים ונוי – מהו הציוד המושלם עבור הבריכה שלכם…

ציוד לבריכות דגים ונוי – מהו הציוד המושלם עבור הבריכה שלכם…

אנשים רבים מתחזקים בריכת דגים בחצר הבית, באולם אירועים, מסעדות, מלונות ובכל מקום בו בריכות הדגים מתאימות ומוסיפות יופי רב. בריכות דגים הם אכן אלמנט מרהיב ויוצא דופן, אבל על מנת לתחזק את הבריכה לשמור את הדגים בריאים ואת המים צלולים ויפים – חשוב שיהיה לנו ציוד לבריכות דגים. אז איזה ציוד כדאי שיהיה לנו תמיד?

ערכות בריכה – ציוד הכרחי לתחזוקת בריכה. כיום ישנן מגוון ערכות בריכה המתאימות לבריכות בגדלים שונים והן כוללות בדרך כלל: משאבות, פילטרים ומזרקה.

יריעות לבריכה – יריעות לבריכות דגים ונוי הם מוצר מעולה. יריעות ה PVC או ה EPDM מאפשרות להקים ולעצב את בריכת הנוי שלכם בהתאמה אישית ובצורה המתאימה.  יריעות ה-PVC וה-EPDM הינן חזקות ביותר ועמידות לאורך זמן. חשוב לרכוש רק יריעות שנוסו ונבדקו והן בעלות צפיפות ועובי טוב. בדרך כלל בוחרים יריעה כהה למען המראה הטבעי של הבריכה.

מזרקות לבריכת דגים ונוי – המזרקות, תפקידן להוסיף מראה מיוחד לבריכה על ידי סחרור המים. כיום ישנם מזרקות בגדלים קטנים ובינוניים, המחליפות מפל ומחמצנות את המים. חשוב לבחור את המזרקה שמתאימה ביותר לבריכה שלכם.

משאבות אוויר – משאבות אוויר חיוניות מאד לבריכות דגים ונוי, בכך שהן מאפשרות חמצון מי הבריכה, והגברת הפעילות הביולוגית של בריכת הנוי. אם תרצו מים צלולים במיוחד ניתן להוביף חמצן למי הבריכה.
שואבי רפש – שואבי רפש מעולים למים צלולים ולבריאות הדגים. השואבים נראים בדרך כלל ממש כמו שואב אבק וחשוב לבחור שואב אבק איכותי תוצרת גרמניה.

ברזים לבריכה – גם ברזים שונים המספקים מגוון יתרונות לבריכה חשוב לבדוק ולרכוש. ברכישת ברזים יש להתייעץ עם אנשי המקצוע ולהתאים את הברז הטוב והיעיל ביותר לבריכה שלכם.

סלסילות שתילהסלסלות שתילה לבריכות דגים מסייעות באוורר העציצים האטומים שבבריכה, ובכך הן עוזרות למנוע את ריקבון הצמחים שבמים.

כיצד מתאימים את האביזרים הנכונים לבריכה שלנו?

בבחירת אביזרים לבריכת נוי ודגים, חשוב להתאים את האביזרים לצרכים שלכם. כדי לא לקנות אביזרים שאינם מתאימים, יש לבחור בחנות מקוונות או בחנות שיכולה לספק לכם התאמה מושלמת של האביזרים לסוג הבריכה שלכם.

בצורה זאת לא תבזבזו כסף רב על מוצרים שאינם מתאימים ולא נכונים. עוד חשוב לשים דגש על איכות המוצרים, ארץ הייצור שלהם, ותווי התקן המתאימים.