רהיטים מעץ מלא

רהיטים מעץ מלא

כאשר מחפשים אחר רהיט חזק ואיכותי לבית או למשרד תמיד ישנה העדפה בולטת לבצע רכישה של רהיטים אשר עשויים מעץ מלא מאשר לרכוש את כל אחת מן החלופות שאולי מפתה מבחינת עיצוב או מחיר אך בהחלט אינה מספקת את הנוחות של השימוש לאורך טווח רחב של שנים ללא כל חשש כי פריט הריהוט אשר נרכש יתבלה בצורה מהירה.

מה שקורה בפועל עבור כל אותן חלופות הוא מצב שבו הם מתחילים להתפורר ולא לספק את החוזק הנדרש בפרט לאחר שהם פורקו מחדש לקראת העברה אל דירה אחרת, לכן רכישה של עץ מלא כמו אורן, בוק,אלון, אגוז או מייפל שעוברים תהליך של יבוש ועיבוד ומגיעים עם גימור באיכות טובה ופרזול שאין שני לו מציעה עולם שלם של שימוש מבלי שיהיה צורך לדאוג מפני שבר או בלאי אחר במשך שנים ארוכות.

כאשר שוקלים לרכוש רהיטים העשויים מעץ מלא חשוב לבדוק האם הם אכן עשויים מעץ מלא או שרק חלקים מסוימים הם מעץ מלא וכל היתר לא, וכן לוודא שלא מדובר בעץ מעובד בפורמלין.

למה דווקא עץ מלא

שומרים על הסביבה – מכיוון שמדובר ברהיט איכותי שאינו מגיע לבלאי בצורה מהירה כדוגמת הרהיטים שאינם עשויים מעץ מלא, ניתן להשתמש ברהיטים אלה לאורכן של שנים רבות מאוד ללא כל בעיה. באופן זה שומרים על סביבה נקייה מפריטי ריהוט שנזרקו החוצה מן הבית לאחר שהם החלו להתפרק ולא להביא שימוש יעיל.

חוסכים כסף – רהיטים מסוג זה ניתן לחדש ולצבוע מחדש אל הגוון שכרגע נראה יותר מודרני וכך מרוויחים רהיט בעל מראה חדש שכלל לא הוצאנו עליו סכום כסף גבוה מידי.

השקעה לטווח רחוק – אם נשווה רכישה של חדר שינה מלא העשוי מעץ מלא ואיכותי נראה כי פריטים אלה יכולים להישאר ולשמש א הדיירים בחדר השינה שלהם אפילו יותר מעשור, בקלות רבה. לעומתם, רהיטים העשויים מסיבית, מלמין או MDF לא יחזיקו מעמד באותו האופן ויהיה צורך במהלך של אותה תקופה להוציא כמה אלפי שקלים שוב ושוב על חדרי שינה חדשים לאחר שאלה כבר הגיעו לבלאי במהרה.

העיצוב הכפרי – אומנם ניתן להשיג את הצביעה המודרנית כדוגמת הלבן האפוקסי עבור רהיטי עץ, אבל כל היופי ברהיטים מסוג זה הוא העץ עצמו אשר מסייע ליצירה של אווירה חמימה יחד עם המראה החזק שעושה רושם רב על כל מי שנכנס ומביט בפריט זה.