בניית אתרי נדל"ן – איך עושים זאת נכון?

בניית אתרי נדל"ן – איך עושים זאת נכון?

המדיה האינטרנטית בימנו נחשבת לבעלת יתרונות משמעותיים ורבים בהשוואה לאמצעי המדיה "הוותיקים" יותר, על זה רבים ודאי יסכימו. אחד מיתרונותיה הגדולים של מדיית האינטרנט היא ראשית הויזואליות – ויזואליות זמינה בכל עת, נגישה בכל מקום, ויזואליות קונקרטית וישירה עם מסרים ברורים שעוברים מהר.

אחד מהשימושים הנפוצים והיעילים ביותר כיום ברשת האינטרנט הוא אתרי הנדל"ן השונים – זה הרי ממש לא סוד במחוזותינו שעולם הנדל"ן הוא אחד מהתחומים החמים והמבוקשים ביותר בישראל, ובכדי שכל חברה העוסקת בתחום תוכל להציג את נכסיה ויכולותיה בצורה הטובה ביותר קיים צורך ממש הכרחי ובלתי נמנע של בניית אתר נדל"ן במרחב האינטרנטי. באמצעות אתר לוח שכזה ניתן להציג בצורה עדכנית בכל העת מפרטים של דירות, בתים, נכסים באמצעות קטלוגים, גלריית תמונות, סרטוני תדמית ועוד. אך בכדי להגיע לרמת ביצועים ואפשרויות אידאליים של אתר אינטרנט בתחום הנדל"ן יש לפנות למי שמתמחה בתחום ומבין היטב את החשיבות בבנייה ואפיון נכון של אתר נדל"ן.

ככה כן בונים אתר

בדיוק כמו בבנייה של בית מגורים חדש המצריך תשתית חדישה ואיתנה, מקורות מים, צנרת וחשמל עמידים ובטוחים לאורך זמן – אותו הדבר בדיוק לגבי בניית אתר אינטרנט, כאשר התשתית היא בעצם השלד, הפלטפורמה הטכנית שתהווה את הבסיס שעליה ייבנו בעתיד "קומות" נוספות. בניית של אתר נדל"ן מקצועי תביא לכך שגולשים ולקוחות פוטנציאליים ייהנו מגלישה חלקה ומהירה באתר עם היררכיה ותצוגה נכונה, מעבר בין פרויקטים המוצעים באתר בקלות כאשר כל התוכן הוא קריא וברור, עיצוב האתר ישדר את המסרים המתאימים לאופי החברה והנכסים שברשותה, ותתאפשר גלישה מכל מכשיר קיים.

המאפיינים החשובים

ברוב אתרי הנדל"ן ישנם לרוב מפרטי נכס בשילוב תמונות וסרטונים המסבירים אודותיו, פרטים חשובים וכמובן פרטי יצירת קשר. כדי שלגולש יהיה הרבה יותר פשוט ונוח להיכנס ולהתרשם יש לגרום לו להתעניין ולמשוך את תשומת ליבו, אך דבר זה חייב להתבצע ע"י תפעול קל של האתר. גולש שירגיש שהוא מסתבך עם תפעול האתר קרוב לוודאי יוותר על המשך הגלישה בו וינטוש את האתר לאלתר.

בנוסף חשוב לשים דגש על פנייה לקהל יעד ממוקד – אחד העקרונות החשובים שיש להבין בבניית אתר היא לדעת לגעת בנקודות הנכונות ולמצוא את הצרכים המבוקשים של קהל היעד ולדעת להביא ולהוביל אותם להתעניינות ורכישה. ברגע שישנן הגדרות מדויקות, אותו קהל יעד יגיע בדיוק לאן שהוא צריך, ויקבל את המידע הדרוש שלו הוא היה זקוק.