נדל"ן בת"א

נדל"ן בת"א

בועת הנדל"ן בעיר תל אביב רק הולכת וגודלת לממדים עצומים במהלך השנים האחרונות, שכן, צעירים רבים המבקשים לגור בעיר ולרכוש בה דירה (או לפחות בקרבתה) רוכשים באזור דירות במחירים מוגזמים, דבר המעצים את "בועת הנדל"ן" בעיר.
על כן, רבים חוששים מפני "פיצוץ בועת הנדל"ן בעיר, מתי זה יתרחש ? מה תהיה ההשפעה ומה יהיו המחירים לאחריה .. ?
אך בכדי להבין אם ישנה אפשרות ל"התפוצצות" הבועה בעיר תל אביב, עלינו להבין ראשית מה הם מקורות העלייה במחירים ?

מגורים בתל אביב והסביבה – חלום או מציאות חדשה ?

כולם רוצים ומחיילים לגור דווקא בערים גדולות כמו תל אביב, ר"ג וגבעתיים אך איך ניתן לממן את הרצונות הללו שלעיתים הופכים לחלומות (בשל המחיר הגבוה והלא אפשרי ) ואיך ניתן לממשם ?
בשנים האחרונות עדים אנו לשינוי מרענן  אשר פוקד את תחום הנדל"ן בארץ ישראל בכלל  ובעיר תל אביב והערים הסמוכות לה בפרט, תהליך זה הוא : תמ"א 38.
תמ"א 38 הינה תוכנית מתאר ארצית אשר מטרתה העיקרית היא חיזוק מבנים ובתים מפני רעידת אדמה פוטנציאלית, ואילו מטרתה המשנית היא ללא ספק שדרוג, שיפוץ ושינוי הדירות הישנות והפיכתן ל"אוצר" של ממש.
בעיר תל אביב ובערים הסובבות אותה נפתחו האופציות לקנייה בזכות תהליכי התמ"א, שכן בבניינים ישנים וזנוחים שלא עניינו אף אחד בעבר, נוהרים כיום אנשים רבים אשר מעוניינים ברכישת דירה (במצב לא טוב) במחיר סביר והגיוני' מתוך הידיעה על אפשרות השדרוג שלה בפרויקטים השונים של  תמ"א 38 רמת גן, תמ"א 38 תל אביב ועוד….

תל אביב "עיר בלי הפסקה", ובד בבד בלי הפסקה בעליית המחירים !

העיר תל אביב היא עיר מוכרת ופופולארית הן לצורכי מגורים והן בקרב תיירים המבקשים להגיע לעיר תוססת ומרתקת בה חיי הלילה סוערים ומרגשים במיוחד.
העיר תל אביב ידועה לכל ומוכרת כעיר תוססת ללא הפסקה, בה קיים מגוון נרחב של :

  • מקומות בילוי – מקומות הבילוי בעיר הם רבים ומגוונים, דבר המאפשר לכל אדם למצוא את מבוקשו בבילוי מסוג המתאים לו (בילוי רומנטי, בילוי לילי במסיבה סוערת, בילוי שקט בפאב מיוחד, בילוי אינטלקטואלי בהרצה או הצגה, בילוי תרבותי בהופעה או מחזה וכד')
  • עסקים וחנויות – בעיר תל אביב תוכלו למצוא את כל אשר לבכם חפץ בו, החל מחנויות יוקרה וביגוד בין לאומיות וכלה בעסקי בוטיק מיוחדים המוכרים מוצרים יד שנייה או לחלופין מוצרים המיוצרים באופן אישי במחירים משתלמים והוגנים.
  • מסעדות – העיר תל אביב מלאה במסעדות, בתי קפה, דוכני מזון, רשתות מזון ומסעדות גורמה מפוארות, אשר ביניהן תוכלו לבחור את הבילוי המועדף עליכם עם סוג האוכל המועדף.
    מקומות עבודה
    – בתל אביב ישנן אפשרויות תעסוקה רבות בתחומים רבים ומגוונים אשר (לרוב) מאפשרות למועסקים בהן תנאי תשלום מעולים ומקומות עבודה חדישים המטיבים עם העובדים בהם, דבר המושך צעירים רבים ומחפשי עבודה רבים אל העיר.

כל אלו ועוד הן הסיבות למשיכה הגדולה והביקוש לעיר תל אביב וסביבתה ונראה שהמחירים רק עולים ועולים… עד שהבועה תתפוצץ.