בחירת שיפוצניקים: עשה ואל תעשה

בחירת שיפוצניקים: עשה ואל תעשה

הבחירה בשיפוצניק הנכון יכולה להיות קריטית ביותר מכל הבחינות. קודם כל מבחינה כספית, משום ששיפוצים לא איכותיים עולים לא רק את הסכום שהשקעתם בהם, אלא גם את כל התיקונים שנאלצתם לבצע בשלבים מאוחרים יותר, וכל ימי העבודה שהפסדתם בגלל אסונות כאלה ואחרים שהתרחשו בזמן ואחרי העבודה.

וכמובן שאת העצבים והדמעות שלכם אף אחד לא יחזיר. וכאשר מדובר בדירה חדשה שהשקעתם דם, יזע ודמעות על מנת להשיג אותה – אסור לחסוך בגימור שיספק לכם חיים נוחים לכל אורך הזמן שהשיפוצים נמשכים ובאיכות החיים לאחר מכן.

עשה ואל תעשה: הניסיון קובע

למרות ששיפוצניקים חדשים יכולים להיות מאוד נמרצים וגם להציע מחירים זולים – עדיף שלא להתפתות לזה. הנמרצות הזאת יכולה להיעלם מאוד עם הופעה של בעיות ראשונות ולהפוך לפאניקה. שיפוצניקים מנוסים שעברו המון סוגי עבודות תמיד ידעו לתת מענה טוב יותר במצבים מיוחדים או מצבי חירום כלשהם.

ספר לך מי עובדך ואספר לך מי אתה

הבחירה של השיפוצניק בכוח האדם שלו יכולה לספר רבות על הערכים שלו בעבודה. וגם היחס כלפי העובדים – כאשר אתם רואים אנשים נעימים ומסודרים, שעושים רושם של עבודה רצינית, אתם יכולים לשער שגם הבוס שלהם הוא בדיוק אותו אדם. אחרי הכל, האנשים האלה יסתובבו בבית שלכם לאורך תקופה ארוכה, וגם לכם יש זכות דיבור בהחלטה כיצד הם יראו, וגם כיצד יתנהגו. ההתנהגות של אנשי השיפוצים בבית שלכם, ההתנהלות, הנימוסים, דרך ארץ – אתם רוצים שהעבודה שלהם תשאיר אחריהם אנרגיות חיוביות, וזה אפשרי אך ורק אם הם אנשים חיוביים בעצמם.

לא לסגור ברגע האחרון

תזכרו, לכל מומחה איכותי בתחומו תמיד יש מספיק עבודה. לא מדובר בהתרברבות שלהם, אלא בעבודה בשטח. לכם, כאשר אתם רוצים למצוא שיפוצניק איכותי ומעולה לעבודה בבית שלכם, חשוב לדאוג לכך מבעוד מועד, על מנת לסגור איתו את התאריכים הדרושים לכם.

תהיו שקופים בהיקף העבודה

אל תנסו להיות לא הוגנים בעת תיאור העבודה לקבלן ו"לדחוף" משימות קטנות תוך כדי העבודה, זה מעורר יחס לא נעים כלפיכם. חשוב לקבוע פגישה עם השיפוצניק כשאתם קובעים את זמן והיקף העבודה, להראות לו את כל הבית, לתאר ברשימה מסודרת מה אתם רוצים. באופן כללי, עקביות, שקיפות והגינות – כאשר שלושת הכללים האלה מתקיימים על ידי שני הצדדים, העבודה תמיד תסתיים בהצלחה.

אתר 2FIX מספק מידע איכותי ויעיל על מציאת שיפוצניקים מעולים לכל היקף של העבודה, מהפשוטות ועד לשיפוצים המקיפים ביותר.