ברז בקרה למערכות אנרגיה

ברז בקרה למערכות אנרגיה

מהו ברז בקרה למערכות אנרגיה? למה הוא משמש ומי זקוק לו? ברזי בקרה הם אומנם לא מוצר שאנו שומעים עליו בחיי היום יום, אך עם זאת הוא אחד המוצרים החשובים בחיינו. מדוע? כל הסיבות בהמשך.

מהו ברז בקרה למערכות אנרגיה?

ברז בקרה הוא אמצעי חשוב שמונע דליפה של חומרים מסוכנים ממערכות אנרגיה, והוא משמש בעיקר במפעלים וארגונים גדולים. במקרים בהם לא קיימים ברזי בקרה במקומות המתאימים, ישנה סכנה כי תהיה דליפה של חומר מסוכן ממפעלים שונים, דבר שיכול להוביל לאסון. משום כך, ברז הבקרה הוא אחד מאלמנטים החשובים בהוראות בטיחות ועמידה בתווי תקן, ורצוי לייבא את הברזים מארצות המתמחות בברזי בקרה. כתבנו בעבר גם על שימושים נפוצים של דוד שמן – במידה ותרצו להעשיר את הידע בנושא.

מאילו ארצות מייבאים את הברזים?

על מנת שברזי הבקרה שבהם אותם מפעלים וארגונים משתמשים יעשו את העבודה, וימנעו דליפת חומרים מסוכנים, חשוב לייבא את הברזים מארצות כמו גרמניה ושאר מקומות באירופה, ולא לייבא את ברזי הבקרה מארצות שמספקות מוצרים שאינם איכותיים כמו למשל: סין. בנוסף, חשוב שברזי הבקרה יקבלו תווי תקן מאירופה, ויעמדו בתנאי הפיקוח המתאימים.

לאן מחברים את ברזי הבקרה?

ברזים אלה מותקנים רק על ידי חברות מורשות, והן מיועדים למקומות בהן ישנן מערכות אנרגיה הפולטות קיטור, שמנים, דלקים מסוגים שונים ושאר חומרים שיש לפקח עליהם. הברז יבדוק את הטמפרטורה, הלחצים של המכלים בהם נמצאים החומרים, ויתריע על חריגות – בדרך זאת ניתן למנוע דליפת החומרים וסיכון לסביבה.

מה בודקים הברזים ?

ברזי בקרה תפקידם לבדוק לחץ, טמפרטורה, לחות, מצב ספיקה ועוד. חשוב שהברזים ירכשו מחברה בעלת ניסיון, שמתמחה גם בהתקנה וייבוא של הברזים, וגם בהקמת חדרי בקרה והפעלת מערכות תהליכיות מכל סוג.

מי זקוק לברז בקרה?

את המוצר רוכשים שלל מפעלים גדולים, מחסני יצור, חברות ממשלתיות, וכל החברות המחזיקות בארגון חומרים שעלולים לסכן את הסביבה. הברזים חייבים להיות מותקנים בצורה נאותה על גבי המכלים.

למה חשוב לשים לב ברכישת המוצר?

ברכישת ברזי בקרה חשוב לב שהברזים עומדים בתווי התקן, יש לבדוק מהיכן יובאו, חשוב לבצע התאמה של הברזים למערכות של המפעל או הארגון, לבדוק ממה הברזים עשויים ולוודא כי הם חזקים מספיק. עוד חשוב לוודא כי החברה ממנה אתם רוכשים את הברזים תגיע לספק את המוצרים בזמנים מדויקים, וכי היא מאפשרת שירות ותמיכה בכל זמן וערוכה למצבי חירום.