ייצוג הדיירים בפרויקטים של תמא 38 ושל פינוי בינוי

ייצוג הדיירים בפרויקטים של תמא 38 ושל פינוי בינוי

הסביבה שבה אתם גרים, היא סביבה וותיקה מאוד בנוף העירוני ויש לכם את הזכות לחיות בקרבת איזורי הפעילות המרכזיים של העיר שלכם. יחד עם זאת, לאורך שנות החיים שלכם בשכונה שלכם, הבלאי של תשתיות המחיה ושל המבנה שלכם הולך ונשחק ואתם חייבים להשקיע מאמצים ומשאבים על מנת לשפץ את המבנה. היום, תהליכי התחדשות עירונית הם תהליכים חשובים וחיוניים שאתם רוצים לבצע, ביחד עם כל אנשי השכונה או איזור המגורים שלכם, אך חשוב לזכור שמגיע לכם לקבל את שירותי ייצוג הדיירים בפרויקטים של תמא 38 ושל פינוי בינוי לפני שאתם לוקחים החלטות חשובות. 

בחירת ייצוג דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית

‏הבחירה של ייצוג דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית חייבת להתבסס על:

  1. הניסיון המקצועי של הצוות של משרד עורכי הדין. חשוב לבחור משרד מומחה בתחום הנדל״ן אשר מבין את המשמעות של כל שלב בפרויקט שלכם. 
  2. סדר הגודל של הפרויקט המדובר. יש הבדל בין פרויקט פינוי-בינוי של מבנה אחד לבין שכונה שלמה מבחינת פרק הזמן שהפרויקט לוקח ‏והמשימות שצריך לבצע לאורך הדרך. 
  3. הצפי להתמודדויות משפטיות. אם למשל מדובר על פרויקט שמתחיל בפנייה לבית המשפט אז מדובר על פרויקט מורכב יותר אשר יכול לקחת זמן ומשאבים של משרד עורכי הדין. 

ההחלטות החשובות – צריכות להתקבל על בסיס מידע מקצועי

‏בגלל שמדובר על פרויקט שאתם חייבים לקחת ברצינות ולבחור לעבוד בצורה אחראית, ברור לכם שאתם חייבים לעבוד עם עורכי דין אשר מכירים לעומק את החוק בישראל. אבל, רגע אחד לפני שאתם מגיעים לפגישה עם עורך דין, צריך ללמוד לעומק ‏את הנושא של התחדשות עירונית (למידע נוסף המשיכו לקרוא) ‏ולהגיע לפגישה כאשר יש לכם את כל השאלות מוכנות ומסודרות ואתם מבינים בדיוק מה מעניין אתכם. ‏מכאן והלאה, עורכי הדין ידעו לתת לכם פתרונות מקצועיים וליווי מותאם אישית, ‏לאורך כל שלב בתהליך העבודה ואל מול כל גורם שאיתו אתם מנהלים אינטראקציה.