האם דירות להשקעה במרכז שוות את ההשקעה?

האם דירות להשקעה במרכז שוות את ההשקעה?

כל הנתונים מראים כי בעשור האחרון השקעה בנדל"ן עדיפה פי כמה על פני השקעה בכל כלי אחר. ואתם יודעים מה? גם עכשיו כאשר הריבית עלתה השקעה בנדל"ן עדיין עדיפה על פני כל השקעה אחרת. קודם כל הריבית תרד ושנית כל האוכלוסייה בישראל צומחת בקצב מטורף והממשלה פשוט לא בונה מספיק דירות. על רקע זה אנו ממליצים לכם להשקיע אצל דירות להשקעה במרכז.

עליכם להבין כי דירה להשקעה במרכז היא אופציית ההשקעה הטובה ביותר שיש וזאת מכיוון שבמרכז הביקוש לדירות הוא הרב ביותר ומכיוון שהמחירים במרכז מטפסים הכי מהר. עליכם להבין כי כדאי לכם לקנות דירה להשקעה ועוד עליכם להבין כי כדאי לכם לעשות זאת במרכז הארץ מכיוון ששם אתם יכולים להרוויח הכי יפה ולקבל את התשואות הגבוהות ביותר שיש.

האם זה משנה איזה נכס אני בוחר בתור דירות להשקעה במרכז?

אם החלטתם ללכת על האופציה של דירות להשקעה במרכז אנו חייבים לציין כי אתם צריכים לבחור דירה להשקעה במרכז בפינצטה. לא כל דירה תניב לכם אותה תשואה ואתם צריכים למצוא דירה זולה מצד אחד, יפה, במיקום מעולה ועם תשתיות מעולות הן ביתיות והן עירוניות.

כמובן שאם תשקיעו בדירה תקבלו לרוב תשואה מאוד יפה הן על מחירי השכירות והן על עליית מחירי הדיור. אך אם אתם רוצים באמת להרוויח ולהרוויח יפה אתם חייבים לבחור את הדירה שלכם בחכמה. ככל שתבצעו מחקר יותר מקיף  על הדירה כך תרוויחו יותר יפה ולכן לא קונים דירה בשליפה אלא רק לאחר בדיקה מעמיקה וארוכה אשר תסייע לכם להרוויח את התשואה היפה ביותר על הדירה.

מדוע עדיף להשקיע בישראל ולא בחו"ל?

עליכם להבין כי דירות להשקעה במרכז עדיפות פי כמה על השקעות בחו"ל. שוק הנדלן בישראל ושוק הדירות להשקעה במרכז עדיף בהרבה על פני השקעות בחו"ל וזאת מכיוון שבחו"ל מחירי הנדלן לא עולים כמו בארץ. לא רק זאת אלא שבחו"ל אנו לא מכירים את השווקים וכאשר לא מכירים את השוק אי אפשר להרוויח וזה כלל ברזל שיש לזכור ולשנן.