עיצוב פונקציונאלי לבית עם ארונות הזזה

עיצוב פונקציונאלי לבית עם ארונות הזזה

במקרים רבים, כשאנחנו נדרשים לעצב מחדש חדר אחד בבית או אפילו את הבית כולו, אנחנו נוטים להתמקד באחת משתי מטרות מרכזיות: אסתטיקה או פונקציונאליות.

אם אנחנו ממוקדים באסתטיקה אנחנו בדרך כלל מבצעים בחירות שמושפעות מהמראה הכללי של הבית או מהטעם האישי שלנו, ושוכחים לקחת בחשבון שארון הבגדים או השידה צריכים להיות גם פונקציונאליים ולא רק יפים. מצד שני, התמקדות בנוחות בלבד עשויה לבוא על חשבון האסתטיקה, כך שתבחרו אמנם ארון גדול ומרווח, אבל הוא פשוט לא יתאים במראה שלו לשום פריט עיצובי אחר בחדר או בבית. אם כן, הצורך המרכזי שלכם הוא בפריט ריהוט שיאפשר לכם להשיג את שתי המטרות גם יחד, למשל – ארונות הזזה הם פונקציונאליים מצד אחד, ויכולים להתאים לסגנונות עיצוב שונים.

באתר רהיט טוב ניתן להתרשם ממבחר רחב של ארונות הזזזה.

היתרון של ארונות הזזה

בעודכם מודדים ארונות ומנסים להחליט איזה סגנון יתאים לחדר השינה שלכם, זכרו שארונות הזזה יכולים להציע לכם גם יופי ורושם, וגם נוחות מרבית. בחדר שינה קטן יחסית, ארון עם דלת שנפתחת החוצה עשוי לצמצם את החלל הפנוי בחדר עוד יותר ולהפוך את השהות בחדר למסורבלת יותר בזמן שאתם מודדים בגדים או מתלבטים מה ללבוש. בנוסף, ארונות הזזה יכולים להיראות במקרים רבים כמו חלק בלתי נפרד מהחדר, על ידי עיצוב הדלתות עצמן בצבע הקירות או בטפט תואם, ואפשר גם להפוך את הדלתות הללו לתמונה בפני עצמה על ידי הצבת הדפס רחב ממדים לאורך הדלת. כך שברמה העיצובית מדובר בפריט שיכול להתאים לכל סגנון, וברמת הנוחות הוא מנצח ארון דלתות רגיל.

רושם, יוקרה – ואיכות

ארונות הזזה, מעבר להיותם נוחים לשימוש ופונקציונאליים בתכנון החדר, הם גם רבי רושם, בוודאי כאשר משלבים בהם חומרים שונים כמו זכוכית או עץ מלא. אם אתם בוחרים להציב בחדרי השינה בבית ארונות הזזה, חשוב לבחון היטב את איכות החומרים ואת איכות העבודה של הספק שלכם, פשוט כדי שתהיו בטוחים שהארון שיותקן אצלכם בבית יותקן על ידי גורם מקצועי ואמין, שכן אין דבר מרגיז יותר מאשר ארון שהדלת שלו מתפרקת תוך זמן קצר, או שהמסילה שלו חורקת. ככל שתקפידו על איכות טובה יותר מראש, כך תיהנו מהארון שלכם לאורך זמן.