חלונות אלומיניום לבית מעוצב

חלונות אלומיניום לבית מעוצב

התחושה החמה אותה קיבלנו בדרך כלל מהבית, נוצרה באמצעות האיטום, חוסר המרחב והאור המהומהם, אך כיום בשונה ממה שהיה נהוג בעבר, הבית המודרני מעוצב באופן אחר, מרחב גדול, אור בהיר ונוף פתוח לרווחה.

לפי אתר אלומינה, כשעושים את המעבר לבית מודרני יותר, מקבלים תחושה מפנקת שמאפיינת בדרך כלל שהות בבית מלון, זאת ניתן להשיג באמצעות שימוש נכון בחומרים ובחירת האופציות המשתלבות בעיצוב יוקרתי. כיום, בתים רבים זוכים לנוף נהדר כמו רצועת חוף ים, מבט עילי על העיר, מרחב ירוק או כל נוף אחר שמשתקף טוב בעיני הדיירים. בכדי ליהנות מהנוף, הגיע הזמן לשכוח מהתריסים והחלונות המיושנים וליהנות מחלונות אלומיניום עם מראה יוקרתי ומרשים.

בית ירוק עם חלונות אלומיניום

אלומיניום הפך להיות חומר גלם אולטימטיבי עבור חלונות, זאת לאור המאפיינים הטבעיים מהם הוא מיוצר וכן בשל המראה המרשים והיוקרתי שהוא מעניק לכל סוג של חלון. האלומיניום זו מתכת ייחודית וגמישה, עמידה מאוד הן מפני קרני השמש והן מפני הלחות והרטיבות במהלך החורף. שימוש באלומיניום מאפשר עיצוב מורכב יותר, מה שלא ניתן לעשות באמצעות חלונות ברזל או עץ. יחד עם זאת, האלומיניום זו מתכת זולה יותר מהשאר, כך שניתן לעצב חלונות אלומיניום או תריסי אלומיניום בעלות נמוכה מהרגיל. בחירה של חלונות אלומיניום ללא תריסים זו אופציה מאוד פופולארית כיום, אשר דוגלת במראה נקי וישר ובנוסף לכך מאפשרת בנייה ירוקה. הזכוכית אטומה הן מבחינת מזג האוויר והן מבחינת התאורה. החיסכון בחשמל מתבטא בחימום הבית באמצעות קרני השמש, מה שחוסך עלויות על חימום וכן חיסכון משמעותי בתאורה חשמלית.

מראה נקי ואסתטי

חלונות אלומיניום בעלי מראה אסתטי עם שפה נקייה ומאוד מצומצמת של חומרי גלם איכותיים. האווירה בבית משתנה לעין ערוך כאשר החלונות מאפשרים צפייה במרחב החיצוני, כאשר הנוף משתלב עם החלל הפנימי באופן מושלם. מלבד חלונות אלומיניום, לבחירתכם גדרות אלומיניום מעוצבות, פרגולות אלומיניום להצללה מושלמת וכן עוד מגוון מוצרים לבית במראה נקי, מרשים, יוקרתי ואיכותי, כמה רמות מעל השאר.