הובלות קטנות בתל אביב – 10 נקודות להצלחה

הובלות קטנות בתל אביב – 10 נקודות להצלחה

מעבר דירה טומן בחובו ההתארגנויות רבות המתחילות בחיפוש דירה מתאימה לפי מספר החדרים, מיקום, מבנה הדירה ועוד פרמטרים נוספים. לאחר מציאת דירה מתאימה עליכם להתחיל בתכנון המעבר הכולל אריזה והזמנת הובלות קטנות בתל אביב.

 בואו נראה מהן הנקודות להצלחה במעבר הדירה

  1. קרטונים

קרטונים הם הבעיה של כל אדם שעובר דירה, לרוב אנשים מקבצים קרטונים מסופרים וחנויות שונות אשר לא תמיד הם חזקים ומתאימים למעברי דירה, מסיבה זאת כדאי לבקש מחברת ההובלה שתסייע לכם ותיתן לכם קרטונים מתאימים לאריזה.

  1. אריזה

אריזה היא ללא ספק מתישה, אך על מנת לצלוח אותה, תוכלו שבועיים שלושה לפני המעבר להתחיל בתהליך. החוכמה היא לארוז כל יום קצת ולא להמתין לדקה ה -90. התחילו בבגדי חורף או בפריטים שאינם בשימוש וארזו אותם בהדרגה. בעת תהליך האריזה הקפידו לכתוב על כל קרטון מה נמצא בו, כך בפירוק הקרטונים יהיה לכם קל יותר.

  1. סוג ההובלה קטנה/גדולה

הזמנת הובלה חייבת להיעשות בקפידה, אם אין ברשותכם פריטים רבים, תוכלו להזמין שירותי הובלות קטנות בתל אביב זולות יותר, מאחר והמוביל מגיע עם משאית קטנה ולא נדרשת עבודה רבה ביחס למשפחה עם ילדים וציוד רב.

  1. בחירת המוביל

בחירת המוביל חייבת להיעשות בתבונה רבה, אל תתפשרו על איכות! ביצעו סקר שוק מעמיק ובדקו כמה מובילים, תוכלו אף לעזר בחברים או מכרים שימליצו לכם על בעלי מקצוע ששירתו אותם בעבר והם היו מרוצים משירות המובילים.

  1. בצעו סקר שוק כדי לעמוד את המחירים

מחירי ההובלות משתנים בשוק מחברה לחברה, שהרי מדובר בשוק חופשי בו כל מוביל יכול לבחור את המחיר העולה על רוחו. מסיבה זאת, חשוב לבצע סקר שוק מעמיק בכדי לעמוד את המחירים. תארו למוביל את כמות הפריטים להעברה כמו- פירוט הריהוט, מספק קרטונים, ארונות או ריהוט לפירוק והרכבה ועוד.

  1. אל תמתינו לדקה ה- 90

הובלות מומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם, אל תמתינו לדקה ה -90. מומלץ להתחיל לבצע סקר שוק כשבועיים שלוש לפני מועד המעבר ולשריין את התאריך אצל מוביל מיומן שבחרתם בקפידה.

  1. טיפים למובילים

בתחום ההובלה נהוג לתת טיפים למובילים בסיום עבודתם. במידה ואינכם מעוניינים לתת טיפים – זוהי זכותכם המלאה, אם בכדי למנוע מצבים לא נעימים הכינו איתכם מזומן לטיפים כדי לתת למובילים, או סכמו מראש שהמחיר הוא כולל טיפים.

  1. יום המעבר

מומלץ ביום המעבר עצמו לסיים ערב לפני את כל הפינישים האחרונים פרט ולסדין ומצעים עליהם תשנו ערב טרם המעבר. אל תשאירו קרטונים לא סגורים או פריטים שאינם ארוזים כדי למנוע עיכובים מיותרים.

  1. סיום ההובלה

בסיום התהליך החלו אט אט לפרק את הקרטונים רצוי למיין את הקרטונים ולשים כל קרטון בחדר אותו תרצו לפרק אותו, בדיוק בשל כך, חשוב לכתוב בכל קרטון מה נמצא בו.

  1. אל תשכחו להכין קפה למובילים ולתת להם לשתות מים – בכל אופן הם עובדים קשה.