האם באמת כל אחד יכול להשקיע בנדל"ן ולהרוויח?

נדל"ן הפך להיות התחום הלוהט ביותר השקעות, לאחר שהבורסה שהצליחה מאוד בתקופת הקורונה למעשה החלה לתקן את עצמה. הנדל"ן הוא תחום שנראה בטוח כי בכל זאת, בניגוד למניות או השקעות הון אנשים מחזיקים נכס מוחשי בידיהם ולכן גם יכולים לממש אותו בשלב כלשהו, גם אם הפסידו והם רוצים לנסות להציל משהו מההשקעה. עם זאת, חשוב לדעת שהכי טוב לא להשקיע מבלי לקבל סקירה של השוק ושל העסקה והנכס שאתם רוצים לקנות על ידי יועץ נדל"ן שמכיר את השוק ובודק את האפשרויות שלכם להרוויח באמת ולהשקיע מה שיש לכם מבלי להפסיד. זה כרוך בידע מקצועי ובבדיקת אפשרויות גם בתחום המקרקעין וגם באפשרויות מינוף שיעמדו לרשותכם.

איך מתחילים להשקיע בנדל"ן?

בדרך כלל, הידע של רוב האנשים בנדל"ן מסתכם בקושי במה שהם למדו תוך כדי רכישת הנכס שלהם למגורים ולפעמים אפילו זה לא משום שהם גרים בשכירות רוב הזמן. זה מחייב השקעה בלימוד הנושא כדי להצליח להבין האם ההשקעה שלהם עומדת להיות באמת מבוקשת על ידי ששוכרים שירצו לשלם להם שכירות ולשלם להם על הנכס שלהם מה שהם מבקשים. למטרה זו פונים לקבל ייעוץ נדל"ן ממומחים שבודקים את הפורטפוליו שלכם מבחינה פיננסית, את הצרכים והמטרות שלכם, את אורח החיים שלכם והתכניות שלכם למגורים ולהשקעה בשנים הבאות ולפי זה בונים לכם תכנית מותאמת למטרות שלכם. התכנית תכלול צעדי פעולה מעשיים תוך כדי התקדמות צעד צעד, כשאינכם לבד. משרד נדל"ן השקעות משמש יועץ נדל"ן שמלווה אתכם עד מציאת העסקה הנכונה והנבונה לכם, כדי לא להסתבך בהשקעת כספים יקרים על נכס שלא יניב את התוצאות המקוות. 

מהי מטרת ההשקעה שלכם?

להשקעות נדל"ן יש בדרך כלל מטרות רבות והעיקרית שבהן היא השקעה למטרת הכנסה פאסיבית שמתקבלת מדמי שכירות. המטרה הבאה יכולה להרוויח רווח משמעותי לאחר מכירת הנכס לאחר השבחת ערכו, ואת כל זה צריך להתאים למקורות המימון שלכם כדי לראות איך אפשר להתקדם ולרכוש נכס שכזה עם מינוף שלא יהיה יקר מדי וגם לא יפגע בהכנסות הפאסיביות שאתם מצפים לקבל ממנו. מטרת ייעוץ נדל"ן מקצועי היא גם ללוות אתכם ולעזור לכם למצוא את המינוף הנדרש לכך וגם להציע לכם כמה אפשרויות של תכניות השקעה בנדל"ן שיהיו הכי טובות לכם. תקבלו את כל המידע הנדרש על האזור ועל המיזמים שבונים שם כך שתוכלו להחליט בעזרת יועץ נדל"ן במה להשקיע ומה לרכוש.