מדוע כדאי שיהיה לנו דק לגינה

מדוע כדאי שיהיה לנו דק לגינה

הגינה שלנו היא אחד המקומות בהם אנו אוהבים לבלות בעיקר בחודשי האביב והקיץ. אבל כדי שהגינה תהיה מושלמת, חשוב לדעת מהם האלמנטים שהופכים את הגינה לאטרקטיבית יותר. דק לגינה הוא אחד האלמנטים המבוקשים ביותר לגינות. אבל כיצד דק לגינה עוזר לשדרוג הגינה? כל התשובות בהמשך.

ריצוף הגינה

גינות רבות זקוקות לריצוף גינה מושלם. גינות אלה הן גינות שבשטחם אדמת טרשים, חול, או אדמה מלאת אבנים. אחד הפתרונות המעולים הוא ריצוף השטח באמצעות דק. כיום ישנם מגוון דקים שניתן לרצף איתם גינה והם מיוצרים עם חומרים רבים ובשלל צבעים.

שילוב הדק עם דשא

עוד אחד מהשילובים הפופולאריים והיפים שקיימים כיום הוא שילוב של דק עם מדשאה. הדק המותקן בסמוך למדשאות תוחם את הדשא בצורה דקורטיבית, משמש כמקום להליכה במקום על הדשא, והוא הופך את הגינה ליוקרתית ומסודרת יותר.

דק וצמחייה

מלבד שילוב הדק עם הדשא, מומלץ לעצב את הגינה בשילוב של דק וצמחייה. הדק שמותקן בגינה נראה מעולה שהוא תוחם עץ, כאשר מונחות אדניות גדולות, וניתן לתחום עימו שטחים בהם שיחים, ורדים ושאר צמחייה צבעונית וססגונית.

איזה דק ניתן להתקין בגינה?

כדי להתקין דק בגינה לא צריך לרכוש דק מעץ שנחשב יקר וקשה יותר להרכבה. כיום, דק סינטטי משמש תחליף נהדר לדק מעץ, והוא מורכב ממוטות דק נוחות להרכבה, ונחשב איכותי ביותר בעיקר משום שהוא עמיד בפני מים ורטיבות וקל לתחזק ולנקות אותו.

מהם סוגי הדק הסינטטי הקיימים?

תרכובת הדקים הסינטטיים הינם תערוכת של עץ ופולימר אותם מייצרת בטכנולוגיה חדשה ואיכותית בה הדק עמיד ולא נפגע ממים או מפגעי מזג האוויר. בנוסף טקסטורות הדק מקנות מראה עץ מושלם, והוא מיוצר בצבעי עץ ושלל גוונים המשתלבים עם הגינה בצורה נהדרת.

עיצוב הגינה והסביבה

חשוב לזכור שכאשר אתם מרצפים את הגינה עם דק סינטטי אתם תורמים רבות לסביבה. דק סינטטי עשוי מחומרים ממוחזרים, ובכך הוא עוזר להפחתת כריתת עצים, למניעת השלכת פסולת, והוא מורכב בצורה שאינה דורשת פעילות בניה רבה, פסולת ועשן.