למה חשוב להיעזר בשירותים של יועץ נדל"ן?

תחום הנדל"ן הוא כבר מזמן לא פשוט כמו שהיה לפני עשרות שנים, כאשר לא היה פיתוח מואץ בכל מיני אוזרים בישראל, לא היו מסלולים רבים ומגוונים לש משכנתאות ובוודאי לא היה היצע מגוון של נכסים להשקעה כאפיק נוסף ולאו דווקא למגורים בלבד. היום אנחנו מוצאים את התחום הזה כדאי מאוד להשקעה גם בשביל הכנסה פאסיבית או בשביל תוספת לפנסיה שלנו ולכן רצוי לדעת במה להשקיע, כמה ומתי ואיך לתכנן את העסקאות האלה מבלי ליפול בהן לבור של תסבוכת כלכלית. את כל אלה יכול לפתור לכם יועץ נדל"ן שמתמחה בתחום שבו אתם רוצים להשקיע, כמו נדל"ן למגורים או לעסקים, באזור המסוים שבו צריך ללקט מידע על פיתוח ועל תכניות של הרשות המקומית וגם לדעת איך למנף את ההשקעה וממי ללוות כסף שייצא לכם הכי זול והכי מניב רווחים, למטרותיכם. 

ייעוץ וליווי ברכישת נדל"ן הוא חיוני לכל משקיע

כאשר אתם שומעים על אנשים שהשקיעו בנדל"ן ומרגישים שהצליחו להתקדם בחיים משום שכעת הם מניבים הכנסה פאסיבית שאותה הם יכולים להשקיע אפילו בשוק ההון, זה קורה ברוב המקרים על סמך ידע מקצועי של מישהו שייעץ להם בתחום זה. רוב האנשים אינם מתמצאים בדקויות הרבות של ענייני מקרקעין ברחבי הארץ, כמו למשל הפשרת קרקעות לבנייה באזורים חקלאיים וכפריים או מתן היתרי בנייה וסיכויי היתכנות של פרויקטים שמנסים למכור לכם בפיתויים רבים. לכן, מומלץ לא לעשות אף צעד בלי בדיקות וליווי של יועץ נדל"ן שבודק את העסקה שמוצעת לכם, משווה עם הנתונים הפיננסיים שלכם ומייעץ לכם במה כדאי להשקיע לפי מצבכם והיכולת שלכם להניב רווחים מול ההשקעה שלכם. יועץ כזה יכול גם לתווך ביניכם לבין גופים מממנים כחלק מהשירות של ייעוץ וליווי ברכישת נדל"ן מניב כזה, כדי שתוכלו באמת להרוויח מכך.

למצוא יועץ מקצועי

חשוב מאוד לדעת עם מי לעבוד על מנת לקבל שירותים של יועץ נדל"ן שאכן מבין בתחום זה, יודע היטב מה קורה בשוק המימון ויכול להציע לכם אפיקים שונים וכדאיים למינוף ההשקעה שלכם. זה נוסף על כך שהוא חייב להכיר את האזור שבו אתם רוצים לעשות עסקת נדל"ן כדי להזהיר אתכם ממלכודות או מחוסר כדאיות כלכלית להשקיע שם או דווקא להפך – לאשר שאכן מדובר באזור שעומד להפוך למבוקש ולכן כדאי להיכנס לשם כעת. האיכות של ייעוץ וליווי ברכישת נדל"ן נמדדת ברמת הידע והמומחיות שלו ואת זה חייבים לבדוק בשטח.