חיפוי זכוכית למטבח

חיפוי זכוכית למטבח

אין ספק כי תחום עיצוב המטבח הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, בשל העובדה כי מרבית האנשים מבינים שהם מבלים זמן רב בחדר המטבח, בין אם בשל הצורך לבשל, ובין אם בשל הסיבה שחדר המטבח משמש לעיתים קרובות גם כחדר אוכל. היות ואנשים מבלים זמן רב בחדר המטבח, נוצר הצורך להפוך חדר זה לחדר שנעים ביותר לשהות בו. מסיבה זו, אנשים רבים החלו להשקיע רבות בעיצוב המטבח, הן מסיבות פרקטיות והן בשל הצורך לשדרג את מראה המטבח.

מהו חיפוי זכוכית למטבח?

חיפוי זכוכית הינו מונח המתייחס לחיפוי קיר מזכוכית. העניין נעשה באמצעות משטח זכוכית גדול, בו משתמשים על מנת לחפות קירות מסויימים, בדרך כלל בחדר המטבח. לרוב, חיפוי זה נעשה כחלק מקו עיצובי מודרני של המטבח הביתי. למעשה, מדובר ב"צעקה האחרונה" בכל הנוגע לעיצוב מטבחים.

חיפוי זכוכית למטבח – כיצד זה מתבצע?

כפי שצוין, חיפוי קיר מזכוכית הינה למעשה פעולה של חיפוי קיר באמצעות משטח זכוכית גדול המיועד לחיפוי קירות. הזכוכית עצמה הינה זכוכית חזקה מאוד וחסינה בפני שברים. ההתקנה עצמה של משטח הזכוכית אורכת כמספר שעות בודדות, וכרוכה במספר קידוחים בודדים בקיר המקורי. לאחר מכן, משטח הזכוכית מוצמד אל הקיר מבלי שנזדקק לחיבורים מיותרים. באופן זה, ניתן לשדרג פלאים את מראה המטבח, מבלי שנידרש לעלויות גבוהות מדיי או לתהליכי שיפוץ ארוכים במיוחד.

שמירה על הניקיון

פרט למראה המעוצב והיפהפה שמשווה חיפוי הזכוכית למטבח, חשוב גם לציין כי מדובר במשטח פרקטי במיוחד. זכוכית הינה חומר קל ביותר לניקוי, וכזה שאינו צובר לכלוך או אבק רב, בניגוד לעץ וחומרים אחרים. היות וחדר המטבח הינו חדר הנוטה להתלכלך בקלות אך בד בבד עליו להיות החדר הנקי ביותר בבית, חשוב מאוד למצוא פתרונות יצירתיים שיסייעו במניעת או הפחתת היווצרות של לכלוך על המשטחים השונים בחדר זה. את חיפוי הזכוכית ניתן לנקות בקלות בעזרת מטלית לחה, או לחילופין – בעזרת מעט נייר סופג וחומר ייעודי לניקוי משטחי זכוכית. באופן זה, המטבח שלכם יוכל לקבל מראה מבריק ונקי למשעי, בהשקעה מינימלית של זמן וכסף.