אירוח בקיבוץ

נופש ייחודי בקיבוץ

קיבוץ איילת השחר, היה הראשון מסוגו בעולם וסייע בפיתוח החיים הקהילתיים המודרניים. קיבוץ הוא קהילה קולקטיבית המורכבת בדרך כלל מכ-100 מבוגרים, ילדים ובני נוער שחיים יחד בהרמוניה בין תושבים.

לינה בקיבוץ

אם התמזל מזלכם להתארח עם לינה בקיבוץ, תגלו במהרה שזו אחת מסביבות המגורים הייחודיות בישראל. הקיבוץ הוא ישוב קהילתי בו חיים ופועלים חברים כקהילה. ככאלה, הם מציעים לתושביהם מבחר של שירותים חברתיים כולל שירותי בריאות, חינוך וטיפול בילדים. בנוסף להטבות אלו, חברי הקיבוץ נהנים מאורח חיים רגוע עם הרבה זמן לפנאי ובילוי.

האנשים

הקיבוץ בנוי על מערכת חיים משותפים בה כל החברים תורמים לשיפור קהילתם. משמעות הדבר היא שניתן לקרוא לכל חבר בכל עת לעשות מה שביכולתו לעזור בכל דרך שהוא יכול. החברים יכולים גם לבוא וללכת כאוות נפשם, עם הגבלות מסוימות בלבד על אלה שהם חברים פגיעים יותר בחברה כמו ילדים, מבוגרים ואפילו חיות מחמד. למרות שתושבים לא תמיד מסתדרים זה עם זה, לא חסרים אהבה ותמיכה אחד לשני בתוך הקהילה המלוכדת הזו, כי כולנו משפחה בדרך שלנו.

תמריצים תרבותיים בקיבוץ

התמריצים התרבותיים של מגורים בקיבוץ או אירוח בקיבוץ מציעים הזדמנות ללא תחרות להתרחק מחיי היום יום ולנסות משהו חדש. זו לא רק הזדמנות לחיות בקהילה קהילתית, אלא שאתה גם שקוע בתרבות הישראלית. זה ייתן לך הבנה טובה יותר של מה החיים עבור ישראלים וכיצד הם חיים את חיי היומיום שלהם. כדי להתחיל, כל תושבי הקיבוץ נדרשים לעבוד בחווה המשותפת. אם מעולם לא עסקת בחקלאות בעבר, זו תהיה דרך מצוינת ללמוד על חקלאות ולהשיג ידע שיכול להיות שימושי בחייך בבית.