איך להבריק את הרצפות לבית חדש

איך להבריק את הרצפות לבית חדש

כשאתה עובר לבית חדש, הדבר הראשון שאתה רוצה לעשות הוא להיפטר מהריח הישן והמעופש הזה. הדבר השני שאתה רוצה לעשות הוא להיפטר מכל הלכלוך, הלכלוך והאבק שנאסף במהלך השנים. והדבר השלישי שאתה רוצה לעשות הוא לגרום לו להיראות מבריק וחדש! אבל איך? עם מעט שומן מרפקים והכלים הנכונים, ליטוש הרצפות שלך יהיה קל. בואו נתחיל.

מה אתה צריך:

-דְלִי

-לְנַגֵב

-מנקה רצפות

-סְפוֹג

-סְחָבוֹת

-מים

הצעד הראשון בפוליש לרצפה בבית חדש הוא לטאטא או לשאוב את הרצפה כדי להיפטר מכל לכלוך, אבק או פסולת שעלולים להיתקע בסדקים ובסדקים. זה יקל על הניקוי ויעזור לפוליש להמשיך בצורה אחידה יותר. לאחר שעשית את זה, הגיע הזמן לערבב את חומר ניקוי הרצפה שלך. הקפד לעקוב אחר ההוראות על הבקבוק כדי שלא תפגע ברצפה שלך.

ברגע שמנקה הרצפה שלך מוכן, הגיע הזמן להתחיל לנגב! התחל בפינה אחת של החדר ועשה את דרכך בתנועה קבועה קדימה ואחורה. הקפד לשטוף את המגב שלך לעתים קרובות בדלי מים נקיים כדי שלא תפזר לכלוך או לכלוך מסביב. אם יש לך רצפת עץ, אולי תרצה לעבור עליה שוב עם סמרטוט לח כדי להסיר פסים.

עכשיו תהנה מהרצפות החדשות והמבריקות שלך! והקפד לספר לכל החברים שלך איפה קיבלת טיפים כל כך מעולים ;).

מיתוסים נפוצים של ניקוי רצפות:

-כדאי להשתמש תמיד במים חמים בעת ניקוי הרצפות.

-שגוי! מים חמים יכולים למעשה לפגוע ברצפות שלכם, לכן הקפידו להשתמש במים פושרים או קרים במקום זאת.

-כדאי להשתמש בחומר ניקוי חריף כדי באמת לנקות את הרצפות שלך.

-לא! למעשה, שימוש בחומר ניקוי חריף עלול לגרום נזק לרצפות או להשאיר אחריו פסים מגעילים. במקום זאת, בחר בחומר ניקוי עדין יותר או בתמיסת חומץ מדוללת.

-כדאי לנקות את הרצפות שלך כל יום.

-לא אלא אם כן אתה רוצה ללבוש אותם! אלא אם יש לך חיות מחמד או ילדים קטנים שעוקבים אחרי הרבה לכלוך ולכלוך, עליך לנקות את הרצפות רק פעם בשבוע בערך.

-אתה לא צריך לשאוב אבק לפני שאתה מנגב.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לנקות רצפות עץ?

ת: הדרך הטובה ביותר לנקות רצפות עץ היא לטאטא או לשאוב אותם תחילה כדי להסיר לכלוך, אבק או פסולת. לאחר מכן, אתה יכול לנגב אותם עם חומר ניקוי עדין או תמיסת חומץ מדוללת. הקפידו לעבור עליהם עם סמרטוט לח לאחר מכן כדי להסיר פסים.

ש: האם אני יכול להשתמש באקונומיקה על הרצפות שלי?

לא! אקונומיקה קשה מדי עבור רוב הרצפות ותפגע בהן. היצמד להשתמש בחומר ניקוי עדין יותר או בתמיסת חומץ מדוללת במקום זאת.

ש: באיזו תדירות עליי לנקות את הרצפות שלי?

ת: אלא אם יש לך חיות מחמד או ילדים קטנים שעוקבים אחרי הרבה לכלוך ולכלוך, אתה צריך רק לנקות את הרצפות פעם בשבוע בערך.

ש: אני אלרגי לאבק. האם בכל זאת עליי לטאטא את הרצפות שלי?

ת: כן! טאטוא היא הדרך הטובה ביותר להסיר אבק מהרצפות שלך לפני שאתה מנגב אותן. רק הקפד להשתמש בסמרטוט לח לאחר מכן כדי להסיר פסים.

סיכום:

ליטוש הרצפות שלך יכול להיראות כמו משימה מרתיעה, אבל עם מעט שומן מרפקים והכלים הנכונים, זה קל! רק זכור לטאטא או לשאוב אבק תחילה, לערבב את מנקה הרצפה שלך לפי ההוראות, לנגב בתנועה קבועה קדימה ואחורה ולשטוף את המגב שלך לעתים קרובות במים נקיים. עבור רצפות עץ, עברו עליה שוב עם סמרטוט לח. והרי! כעת יש לך רצפות חדשות ונוצצות שנראות טוב כמו חדשות.