דירות למכירה בבבלי

יש הרבה דירות למכירה בצפון תל אביב. אבל בבלי זה המקום המושלם אם אתם רוצים לקנות דירה בצפון תל אביב ולגור קרוב לחוף הים ולפארק הירקון. יש אווירה נהדרת בשכונת בבלי, יש הרבה מסעדות וברים באזור וניתן לראות אנשים מכל העולם שבאים לחוות חיים ישראליים מודרניים. . בבלי התפתחה בשנים האחרונות עם שילוב נהדר של דירות, חנויות, בתי קפה ומסעדות. האזור באמת משתנה ומרגש. יש לנו כיום מגוון גדול של דירות למכירה בבבלי החל מדירות סטודיו ועד בתים עם 3 חדרי שינה.

צפון תל אביב היא שכונה עם הרבה מגוון, אמר ברק בר-לב איש הנדל"ן, יש בה מהכל, מחופים, ברים, מסעדות וחיי לילה. האנשים החיים שם צעירים וניתן לראות אותם בכל שעות היום או הלילה. חוף תל אביב הוא מקום טבעי מאוד, עם חופים ידידותיים לסביבה. המים שם נקיים והנוף מהחוף נחמד מאוד. בסופי שבוע, יש הרבה אנשים שהולכים לחוף ולכן החניה עשויה להיות קשה. נמל תל אביב הישן הוא חלק מתל אביב מאז הוקם כעיר ב 1909. . תל אביב היא עיר מאוד יפה עם הרבה פארקים ואזורים ירוקים. אנשים המתגוררים בתל אביב תמיד מעריכים את היופי של העיר שלהם, וזו הסיבה שיש הרבה פארקים פתוחים בעיר הזו. פארקים אלה מיועדים למשפחות לבלות וליהנות ממזג האוויר הנעים יחד. 

צפון תל אביב היא שכונה תוססת, מודרנית ומגוונת עם ניחוח בינלאומי. היא כוללת את הקניונים, המסעדות ובתי הקפה העדכניים ביותר. ברק בר לב: "זה גם מקום מצוין למצוא דירות למכירה בצפון תל אביב בבבלי" . רבים מתושבי צפון תל אביב הם ממדינות אירופה או היגרו ממקומות אחרים בעולם, ולכן מתהדרים במערך מגוון של תרבויות המשתנה מיום ליום. זהו גם אזור בטוח מאוד עם שיעורי פשיעה מינימליים וכמה מבתי הספר הטובים ביותר בתל אביב כמו המרכז האקדמי שוטנשטיין לילדים מחוננים ו-P המכללה האקדמית אינסקר. צפון תל אביב נחשבת למרכז של תרבות קולינרית בישראל והיא ביתם של מסעדות ובתי קפה מפורסמים רבים. 

מה חשוב לבדוק כשמחפשים דירה חדשה בבלי

קניית דירה היא לא דבר שקורה בשגרה, על כן יש לבדוק מספר פרמטרים מרכזיים לפני שמוציאים את המזומנים. אז אתם יודעים שאת הדירה החדשה שלכם אתם רוצים לרכוש בצפון תל אביב בפרייקט פארק בבלי, אך האם כבר החלטתם כמה חדשים נחוצים לכם? האם חנייה אחת תספיק לכם? כמה מרפסות אתם רוצים? האם חדר כביסה זה חובה? כמה חדרי מקלחת ושירותים אתם דורשים? על השאלות הללו ועוד רבות אחרות הן חשובות על מנת לתת למתווך דירות לסייע לכם באיתור הנכס שהכי מתאים לכם בפרוייקט.