דירות ביוון

ליוון יש היסטוריה עשירה של תרבויות ותרבויות. זהו מקום הולדתה של הציוויליזציה המערבית, עם היסטוריה שנמצאת בשורש התרבות האירופית.

המדינה ידועה גם בנופיה היפים, מההרים המושלגים בצפון ועד לחופים שטופי השמש בדרום.

יוון היא מדינה בדרום מזרח אירופה, בקצה הדרומי של חצי האי הבלקני. אוכלוסיית המדינה מונה 11 מיליון איש, מה שהופך אותה לאחת המדינות הדלילות ביותר באירופה. שטחה היבשתי של יוון משתרע על פני כ-131,000 מייל רבוע (או 341,000 קמ"ר). היא חולקת גבולות עם אלבניה בצפון מערב; בולגריה מצפון; מקדוניה וסרביה ממזרח; וטורקיה מצפון מזרח לה.

בירת יוון היא אתונה. השפה הרשמית של המדינה היא יוונית. ליוון שטח של 131,940 קמ"ר ואוכלוסייה של 10 מיליון איש.

דירות ביוון – כל מה שחשוב לדעת

דירות ביוון הן השקעה מצוינת למי שרוצה לקנות נכס בחו"ל. המדינה היא יעד תיירותי פופולרי והיא עברה תנופת בנייה. דירות ביוון זולות יותר מאשר במדינות אחרות באירופה והן מציעות תמורה רבה לכסף.

ישנם מספר גורמים המשפיעים על עלות הדירה ביוון. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא המיקום. בדרך כלל, זול יותר לגור בפאתי אתונה או בערים גדולות אחרות. דירות הממוקמות במרכז אתונה יקרות יותר מכיוון שהן מבוקשות יותר ויש להן שירותים טובים יותר.

דירות ביוון ליד הים

יוון מציעה גם לא מעט דירות יפות ליד הים לאנשים שאוהבים את הים. משקיעים רבים נוהרים היום לרכוש דירות למכירה ביוון ליד הים / באיים המרכזיים שלה עבור מגורים או עבור השקעה – השכרה לתקופות של מספר חודשים או שבועות.

כיום ניתן למצוא לא מעט חברות שמוכרות דירה ביוון, כך שניתן למצוא לא מעט הזדמנויות טובות להשקעה. כך שאתם אתם מחפשים לרכוש דירה ביוון, קבעו פגישה עם אחת החברות המתמחות בנשוא של קניית דירות ביוון, ובקשו לראות מספר אופציות לרכישה או השקעה, אנו סבורים כי בטוח תמצאו את מה שחיפשתם