ירון מוראדי – משרדים חדשים לחברת יו מנ אנליטיק

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר אשר בוחרות לנטוש את אזור המרכז ולחפש מקומות אחרים להשתקע בהם. זה נובע מסיבות כלכליות, צפיפות, עורקי תחבורה עמוסים ועוד. כל אלה ביחד מייצרים מספיק סיבות מדוע עדיף לנטוש את אזור המרכז ולהשתלב באזורים אחרים, למשל, באזור השרון. 

דוגמא טובה לכך אפשר לראות בחברת יו מנ אננליטיק. החברה של ירון מוראדי אשר עוסקת בפיתוח מערכות ואתרים להשוואות בין מוצרים, אשר משרתות צרכנים בהיבטים שונים, אשר בחרה לאחרונה לרכוש משרדים במרכז העסקים בככר המושבה בהוד השרון. מדובר באחד האזורים החדשים והמתפתחים בעיירה הקטנה, שעד לפני לא מעט שנים, היתה נחשבת למושבה מנומנמת בין פתח תקווה לכפר סבא. 

היום, הוד השרון היא יישוב מאוד פעיל, אשר מאכלס לא מעט מרכזים של חברות שונות, בשנים האחרונות נבנו בה לא מעט שכונות חדשות ופותחו אזורי תעשייה שונים המתאימים לאופי היישוב. 

למה משתלם לרכוש משרדים בהוד השרון?

כפי שהחברה של ירון מוראדי עשתה, כך גם משתלם לחברות אחרות לעשות. במקום להמשיך ולשכור או לרכוש משרדים במרכז הארץ, בתנאים פחות משתלמים, בעלויות הרבה יותר גבוהות, מוטב לצאת כזה מהאזור אל מקומות בהם יש לא מעט קרקעות, לא מעט שטחים המיועדים לעסקים, כך אפשר למצוא משרדים בתנאים הרבה יותר אטרקטיביים. 

צריך לציין, מי שרוכש היום משרדים בהוד השרון נהנה מדרכי תחבורה נוחות, כולל תחנות רכבת, וכן הוא נהנה מסביבת עסקים מפותחת ואטרקטיבית, אשר הופכת את היכולת לבצע פעולות שונות להרבה יותר פרקטית ונוחה, לא משנה באיזה תחום פועלים ומי קהל היעד. מדובר באחד היישובים הטובים והאטרקטיביים ביותר היום למגורים וכן לעסקים.