רכישת נכס עסקי בהוד השרון

אחת השאלות שלא מעט בעלי חברות ובעלי עסקים עוסקים בהן היא, האם משתלם לרכוש נכסים או לשכור נכסים. כלומר, האם נכון לרכוש נכס ולהשתמש בו לצרכים עסקיים באופן קבוע, או שמא מוטב לשכור נכס לתקופת זמן מסוימת וביום מן הימים, לעזוב אותו ולעבור לנכס אחר. 

ירון מוראדי, מבעלי חברת יו מנ אנליטיק, חברה המתמחה ביצירת מערכות ואתרים להשוואת מוצרים לרווחת צרכנים, בחרה לאחרונה לרכוש משרדים במרכז העסקים החדש בכיכר המושבה בהוד השרון. מדובר על מתחם עסקים חדש בעיר אשר מושך אליו לא מעט עסקים מסוגים שונים, כאלה הפונים אל כלל האוכלוסייה, וכאלה הפונים ספציפית לתושבי הוד השרון והסביבה. 

ירון מוראדי רכש לאחרונה משרדים בפרויקט ככר המושבה בהוד השרון. חברות סטארטאפ לא נוטות לרכוש משרדים אלא להשכיר. ירון מסר, אנחנו חברת הייטק, המטרה ברכישת המשרדים היתה גם כדי לאפשר לחברה פלטפורמה להמשך צמיחה וגם כלכלית.

מה יותר משתלם?

על פניו, יהיו שיאמרו שעדיף לבית עסק לשכור נכס. כך אם הוא יצטרך לעבור לנכס גדול יותר, לא תהיה לו בעיה לעשות זאת. אם הוא יצטרך להיות נייד, יהיה לו קל לעבור אל מקום אחר. מה עוד שהשקעה ברכישת נכס, יכולה להיות משמעותית מבחינה כלכלית עבור לא מעט עסקים. 

יחד עם זאת, כאשר עסק מחליט לרכוש נכס כמו שעשה ירון מוראדי, אז הוא מייצר לעצמו ביטחון כלכלי אשר יאפשר לו בתקופות קשות להשתמש בו בצרכים שונים. כמו כן, כשעסק מחליט לרכוש נכס, הוא יוצר מחויבות כלפי הסביבה, הוא גם יוצר לעצמו תנאים ארוכי טווח שיכולים לשרת אותו ואת העובדים במקום. זה יכול להקל עליו להתפתח בצורה טובה יותר.