חמש המלצות מקצועיות לעיצוב של דירה קטנה

אחת מהמשימות הכי קשות תהיה לעצב דירה קטנה שמביא איתה מגבלות רבות. עם זאת זה לא אומר שאתם לא יכולים להפוך את הדירה הקטנה לדירה מושלמת מבחינתכם. הכנו לכם רשימה של כמה טיפים שיסייעו לכם לעצב את הדירה הקטנה בצורה הכי נכונה שיש. הרי כל דבר שתכניסו אל תוך הדירה הקטנה אמור להיות כזה שאתם חושבים עליו ביתר שאת. עיצוב פנים של דירה קטנה מחייב אתכם לעשות כל מיני טריקים שונים כדי להוציא ממנה את המקסימום. אז מה אתם באמת צריכים לדעת לפני שתתחילו לעצב?

1.      תנסו למקסם את כל החללים בדירה

גם בדירה קטנה תוכלו למצוא כל מיני חללים שונים שיהיה אפשר לנצל אותם. אנו מציעים לכם לנסות להבין בדיוק אילו חללים נמצאים בדירה, אפילו כאלה שהם נסתרים. כל חלל שתוכלו לנצל יהיה כזה שישרת אתכם בצורה נאמנה בעתיד. אם תעמיסו את כל הרהיטים במקום אחד זה עשוי להיראות לא טוב. קחו את הזמן להבין בדיוק אילו חללים שונים נמצאים בתוך הדירה עצמה.

2.      בחירה נכונה של רהיטים לדירה קטנה

בעוד לדירה גדולה תוכלו לבחור את כל הרהיטים שעולים לכם לראש, בדירה קטנה יהיו כל מיני מגבלות שונות. חשוב שתבינו כי אתם עושים בחירה נכונה של רהיטים שלא יגבילו אתכם בהמשך. כיום תוכלו למצוא רהיטים שונים שאפשר לפתוח ולסגור אותם בהתאם לשימוש. כל רהיט שמביא איתו גמישות יאפשר לכם להוציא את מירב התועלת מהדירה עצמה. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו להתפשר.

3.      אל תעמיסו על הדירה יתר על המידה

הטעות הכי גדולה היא לנסות לדחוס את כל מה שאתם רק רוצים אל תוך הדירה עצמה. תזכרו כי עיצוב פנים של דירה קטנה מחייב אתכם לעשות ויתורים, כך תדעו שאתם לא עושים טעויות. אל תעמיסו על הדירה עם המון רהיטים מכיוון שהיא עשויה להיות מאוד צפופה. במקרה כזה יהיה מאוד קשה להוציא מהדירה את מה שרוצים להוציא ממנה.

4.      הכניסו אור אל תוך הדירה הקטנה

כדי לנסות לגרום לדירה להיראות טוב יותר יהיה עליכם לנסות להכניס לאותה אור. הכנסת אור אל תוך דירות קטנות גורם להן להיראות באופן טבעי גדולות ומרווחות. את האור אתם יכולים להכניס מהחלונות בבית או על ידי הוספת תאורה. זה לא באמת משנה באיזה דרך אתם מחליטים להכניס את האור אל תוך הדירה.

5.      תרצפו את הדירה עם מרצפות גדולות

גם אם קיים בדירה ריצוף, אל תחששו לעשות שינויים שמטרתן לשנות את האווירה. הוספת מרצפות גדולות אל תוך הדירה עצמה תאפשר לכם לדעת כי מדובר על דירה גדולה. אומנם המציאות לא ממש תשתנה, אך התחושה תהיה אחרת לגמרי. מרצפות קטנות מצד שני