קבוצת תשובה נכנסת לפארק בבלי: תקים מאות דירות

עוד אחד מהפרויקטים שהחליט יצחק תשובה לשים עליהם את מרצו; מתחם פארק בבלי האדיר שהולך לקום בזמן הקרוב בתל אביב. ממש בצמוד לעיר העברית הראשונה, תוכלו למצוא את דירת החלומות שלכם.

קבוצת תשובה נכנסת לבבלי: תקים מאות דירות

קבוצת תשובה החלה בתכנון פרויקט רב עוצמה בתל אביב ובנייניה מיועדים שאוכלוסייה מכל גווני הקשת הישראלית. סטנדרט הדירות יהיה ברמה הגבוהה ביותר. לפני קניית דירה, מומלץ לבחון את האפשרות לקניית דירה במתחם פארק בבלי מסמוך לתל אביב.

אזור מומלץ לקניית דירה

החליטו באיזה אזור אתם רוצים לקנות דירה. זה עשוי להיות כרוך בבילוי זמן ממושך באזור זה או לפחות לערוך קצת מחקר בבית.

 לפני שאתם קונים, חקרו את השוק כדי לוודא שאתם מקבלים תמורה לכסף. שוחח עם שמאים וסוכני נדל"ן עצמאיים, ובדקו את המכירות האחרונות באזור. 

אל תסתמך על עצות מקבלן או הסוכן שלו. אתם רוצים לדעת שערך הדירה המוגמרת ישקף לפחות את מה ששילמתם.

איך לבחור דירה חדשה?

בדקו שהנכס בו אתם מעוניינים לגור, קרוב למתקנים הדרושים לכם, למשל חנויות, תחבורה ציבורית, פארקים, בתי חולים, בתי ספר, עבודה, חדר כושר וכדומה – טיפ חשוב אם אתם רוצים להרוויח קצת זמן.

כאשר אתם בוחרים לגור בדירה, קחו בחשבון האם הבניין נמצא קרוב למועדונים, בתי קפה או אולמות מוזיקה חיה אחרים. מהי כמות התנועה החולפת – האם יהיה רועש בשעות השיא? האם הרעש ישפיע על אורח החיים שלכם? 

כדאי לתאם בדיקה של המבנה בשעות הערב או בשעות השיא לפני שתסכימו לרכישה. אין ספק שבדיקות אלה, יעזרו לכם למצוא את הבית המתאים בדיוק לדרישות הספציפיות שלכם.