שימור בניינים ישנים – שומרים על הבטיחות

רמת הבטיחות במבנה תלויה בראש ובראשונה במצב הבטון, אשר מהווה את בסיס הבנייה. מצב של סגרגציה נחשב לנפוץ ויכול להשפיע במידה רבה על הבטיחות במבנה. המצב הזה קורה כאשר הבניין מתיישן וישנה היפרדות בין החצץ לבין תערובת המלט, מה שעלול בסופו של דבר גם להשפיע על יציבות המבנה כולו.

בתהליך של שימור בניינים ישנים עושים שימוש בחומרים שמסייעים בשיקום בטון, כמו EN1504, אשר עומד בתקן אירופי. כל כיס חץ שעבר תהליך של סגרגציה מהווה מועד לפורענות ומוקד פוטנציאלי לחדירה של מים אשר עלולים לערער את יציבות המבנה.

לא מתמהמהים עם שיקום הבטון במבנה

אם רוצים לשמור על בטיחות הדיירים במבנה, צריך לשים לב לפני הכול שזה חשוב ביותר שלא להתעכב עם שיקום הבטון (קראו על סגרגציה בבטון), שכן כל רגע שעובר יכול להוביל לעוד חוסר יציבות בשל כיסי החצץ שנוצרים בבטון. לפיכך זה יהיה חשוב ביותר שתמצאו בהקדם האפשרי חברה ראויה שתוכל להציע לכם את השירותים שלה בתחום הזה.

כאשר אתם משכילים לבחור במקצוענים שמציעים לכם את השירותים שלהם, זה הופך את התהליך כולו להרבה יותר פשוט ושם אתכם במצב שבו תוכלו לדעת שאתם יכולים לשהות במבנה מבלי לחשוש ליציבות שלו. אתם רק צריכים לתת לחברה שמתמחה בשיקום בטון לעשות את העבודה הדרושה עבורכם.

שומרים על בטיחות הדיירים במבנה

שמירה על הבטון במבנה במצב תקין כחלק מתהליך של שימור בניינים ישנים זוהי הדרך הנכונה למנוע אסונות ולהיערך בהתאם. כך שאם אתם רוצים לעשות את הצעדים הנכונים ולפעול בצורה אחראית במישור הזה, אתם רק צריכים לבחור בפתרון לשיקום בטון שיוכל להיות מוצע לכם על ידי חברה מקצועית שפועלת בתחום כמו חברת טופ רופ למשל. זה כבר יוכל לפתור לכם לא מעט סימני שאלה לגבי מצב הבניין.