איך בוחרים תמונות לעיצוב חללי הבית?

כאשר מגיעים לשלב בחירת התמונות בבית לצרכי עיצוב החללים הפתוחים (תמונות לחדר שינה למשל), נשאלת השאלה איך באמת בוחרים תמונה שתהיה לה האמירה הנכונה ובו זמנית לא תעמיס על העיצוב הכללי? זו שאלה שרבים וטובים שואלים ולכן, כאשר עומדים מול דרישות האמנות לא מתכוונים רק לציור אלא למציאת תמונות שיתאימו בכמה וכמה פרמטרים שהם לא רק המחיר. 

נשמע מוכר? מחפשים תמונות מודרניות לעיצוב כל החלל של הבית אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? את המאמר הזה כדאי לכם לקרוא. 

איך בוחרים תמונה לבית? 

כל בית והסגנון שלו, זה בכלל לא חדש, יש סגנונות מודרניים ויש פחות, יש אנשים  שיבחרו במראה הכפרי ויש את אלה שיבחרו במראה האורבני. בגדול, האמנות מדברת לכל הסגנונות כך שכל מה שנשאר לכם זה רק לחבור ולבחור את התמונה שהכי תדבר אליכם. 

כמו כן, יש בהחלט כמה דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים את התמונה המבוקשת, לצורך העניין גודל הקיר עצמו, האם התמונה תעמיס על הנראות ותייצר תחושת צפיפות? האם אתם רוצים לשמור על המרחב והמרווח? 

בחלק הזה ההמלצה היא לבחור תמונה לא גדולה ולא קטנה מדי כך שגם אם הקיר קטן מדי או גדול מדי, זה בהחלט יספק את התחושה של הנינוחות והמרחב ועדיין לא יפספס את האשליה של האמנות. 

דבר נוסף הוא גם עניין הסגנון, מה יהיה המועדף עליכם? התמונות שלכם יגידו לא מעט אודותיכם ולכן, חשוב לבחור אותן לפי הסגנון הכללי של העיצוב שכבר בוצע. כמו כן, יש להתחשב גם ברהיטים, בגודל החדר, בצבעים ואפילו במבנה הבית. 

בסיכום דבר, זה לא רק הגודל, זה לא רק התחשבות ברהיטים ובסביבת הציוד שיש מסביב אלא גם בטעמים האישיים שלכם, במה שהעיצוב אומר עבורכם ובגדול, שזה יתאים לכל המכלול הזה שנקרא בית.