החשיבות של איטום במסגרת שיפוץ כולל

החשיבות של איטום במסגרת שיפוץ כולל

מי מאיתנו לא נתקל בתחושה המתסכלת שפתאום אחרי הגשם הראשון של החורף מתחילים לנזול לנו מים מהגג או מקירות הבית, וכמובן שכל זה קורה אחרי שעשינו שיפוץ מקיף בבית שלנו.

פעמים רבות שמענו מהסובבים אותנו מהי החשיבות של איטום במסגרת שיפוץ כולל אבל לא באמת התייחסנו אליה כי חשבנו שהשיפוץ גם סוגר לנו את הפינה של איטום. אנו בחברת "איטום ציון" ראינו הכל במרוצת השנים ולכן בכל פעם שאנו נתקלים בלקוח חדש אנו מנסים להסביר לו שאיטום הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבצע במסגרת שיפוץ כולל. לכן, אנו תמיד משווים את נושא האיטום לפירמידה שצריכה שיהיו לה יסודות חזקים ויציבים על מנת שנוכל לבנות אותה לגובה. האיטום אמנם לא נחשב פיזית לבסיס של הבית אבל הוא בהחלט נדבך חשוב ביסודות היות והוא שומר על שלמותו של הבית ועל איכות הבנייה.

מתי יש לבצע איטום?

אז כפי שכבר אמרנו, כאשר אנו מבצעים שיפוץ כולל לבית זהו בהחלט זמן טוב לבצע גם איטום או חידוש של האיטום משתי סיבות. האחת מטעמי נוחות, הרי כבר ממילא מסתובבים לנו בבית אנשי מקצוע אז זו הזדמנות גם לקרוא לחברת איטום. הסיבה השנייה היא שאנו כבר משקיעים כל כך הרבה כסף בשיפוץ הבית, אז מומלץ להשקיע עוד קצת ולהיות בטוחים שהשיפוץ יחזיק מעמד לאורך זמן ולא נצטרך לשפץ שוב את הבית אחרי הסופה הראשונה של החורף. ואם כבר בסופה הראשונה של החורף עסקינן, זוהי התקופה הכי פופולארית שבה אנו נתקלים בהזמנת שירותי איטום. הסיבה היא שכאשר הגשם מגיע, אנו מגלים שקירות וחלונות הבית לא אטומים היות ומהגג והחלונות נוזלים כמויות גדולות של מים. לכן, על מנת להימנע מפנצ'ר של הדקה התשעים, מחוסר נוחות ואי נעימות, הקפידו לבצע איטום של הבית בעונת הקיץ, ובכך תחסכו לעצמם הרבה כאב ראש וכסף רב.

אילו שירותים אנו מספקים ללקוחותינו?

מעבר לשירותי איטום גגות ואיטום קירות שאנו מעניקים ללקוחותינו אנו מספקים גם שירותי ייעוץ ללקוחות רבים כאשר אנו מגיעים לביתם לפני עונת החורף ועושים סיור ברחבי הנכס. זאת על מנת לראות ולאתר ביחד עימם נקודות תורפה שונות, ובאותו הזדמנות אנו בודקים דרכים לטפל בהן. בנוסף אנו ב"איטום ציון" עורכים גם בדיקות למרזבים, אשר הינם חלק אינטגרלי במערכת הניקוז, כאשר אנו מנקים אותם ובודקים את תקינותם לקראת עונת הגשמים.