העברת דירה ללא תמורה

יש לכם רצון למכור את הדירה שלכם או להעבירה לאדם קרוב? רוצים לייעל את ההליך שלא תמיד נראה פשוט כמו שאתם חושבים? עו"ד לנדל"ן ולהעברת דירה, יטפל לכם בבעיה בשום שכל ובצורה הכי מקצועית שיש.

העברת דירה ללא תמורה

רוצים להעביר דירה ללא תמונה? יש לכם השלכות ולא תמיד זה יהיה הדבר הקל ביותר. עורך דין לענייני נדל"ן המתמחה בנושא של העברת דירה ללא תמורה, ייתן ויסייע לכם בדגשים שתצטרכו לבחון לפני שאתם עושים את ההליך.

שירותי הפניית עורכי דין

שירותי הפניה לעורכי דין הם מקור מידע נוסף. עם זאת, קיימת שונות רבה באיכות שירותי הפניית עורכי דין, למרות שהם נדרשים באישור לשכת עורכי הדין במדינה. חלק משירותי הפניית עורכי דין מסננים בקפידה עורכי דין ומפרטים רק את אלה בעלי כישורים מיוחדים וכמות מסוימת של ניסיון. 

לעומת זאת, שירותים אחרים, ירשמו כל עורך דין בעל מעמד תקין בלשכת עורכי הדין המחזיק בביטוח אחריות. לפני בחירת שירות הפניית עורכי דין, שאלו על הכישורים להכללת עורך דין ועל תהליך המיון.

ראיינו את עורכי הדין הפוטנציאליים

כאשר תקבלו את השמות של כמה לקוחות פוטנציאליים טובים, השלב הבא שתצטרכו לעשות, הוא לדבר עם כל אחד באופן אישי. 

אם תפרטו את הצרכים שלכם מראש, עורכי דין רבים יהיו מוכנים להיפגש איתכם למשך חצי שעה לערך ללא תשלום, זאת על מנת שתוכל לבחון אותם ולקבל החלטה מושכלת.

אישיות

שימו לב במיוחד לכימיה האישית בינכם לבין עורך הדין שלכם. לא משנה כמה עורך דין יהיה מנוסה ומומלץ בתחום של עריכת הסכם ממון על דירה, ייתכן שלעולם לא תשיגו מערכת יחסים אידיאלית בין עורך דין ללקוח, אם תרגיש לא בנוח עם העו"ד.