סגירת מרפסת חלונות מתקפלים

בבתים רבים אפשר למצוא היום מרפסות אשר משמשות את בני הבית בין אם כדי לארח חברים ומשפחה, לשבת לשתות כוס קפה בשקט, לבריכה לילדים הקטנים בקיץ ועוד. אך בתקופת החורף, מרפסת פתוחה אינה מאפשרת להשתמש בה, לפחות לא על בסיס קבוע וזה תלוי מאוד במזג האויר. אחד מהפתרונות הקיימים זה סגירת מרפסת באמצעות חלונות מתקפלים.

מה זה חלונות מתקפלים

חלונות מתקפלים זהו למעשה פתרון מעולה לסגירת מרפסת שכן מדובר על חלונות זכוכית אותם ניתן לסגור או  לפתוח ולקפל בהתאם לצורך. החלונות עשויים אלומיניום איכותי ולכן מדובר על פתרון שהוא גם יפה וגם פרקטי שלמעשה הופך מרפסת פתוחה למרפסת סגורה, כאשר הפתרון יכול להיות באופן זמני מה שהופך אותה לברת שימוש גם בתקופת החורף כאשר גשום, קר ולא נעים או על בסיס קבוע.

מה היתרונות של חלונות מתקפלים לסגירת מרפסת

סגירת מרפסת בעזרת חלונות מתקפלים היא בעלת יתרונות רבים בין היתר זה האפשרות להפוך את חלל המרפסת לחדר נוסף בבית במידה ויש צורך בכך. ברגע שסוגרים את החלל עם חלונות מתקפלים אפשר להפוך את המרפסת לחדר משפחה בו אפשר לבלות יחד, או לחדר משחקים לילדים, חדר עבודה וכדומה. מספר החלונות הוא תלוי גודל המרפסת וכמובן שניתן לבחור את ידיות החלונות, מסגרת החלון, הגימור שלו ולעצב אותו בהתאם לטעם והרצון האישי. משום שמדובר בחלונות זכוכית מתקפלים קל לנקות אותם מבלי להסתכן ובנוסף הסגירה מאפשרת לאותו חלל להישאר מואר ונעים באופן טבעי.

למי יכול להתאים סגירת מרפסת בעזרת חלונות מתקפלים

סגירת מרפסת בעזרת חלונות מתקפלים זהו פתרון שיכול להתאים לכל מי שיש לו מרפסת שהיא פתוחה בחלקה ומעוניין להפוך אותה לפרקטית ושימושית לכל אורך השנה ללא קשר או תלות במזג האויר. זה יכול להיות מרפסת בכל גודל, מרפסת שיש בה רק צד אחד פתוח או מרפסת שיש בה מספר צדדים פתוחים, מעקות שונים, ריצוף שונה, משום שהחלונות המתקפלים מותאמים באופן אישי לכל מרפסת ובהתאם לצרכים. 

למה חשוב לשים לב בכל מה שקשור לסגירת מרפסת חלונות מתקפלים

כאשר בוחרים לעשות סגירת מרפסת בעזרת חלונות מתקפלים, צריך לשים לב שבוחרים את החלונות המתאימים לצרכים המתאימים. אם צריך חלונות שיהיו אטומים ב- 100% לרוח וגשם, האם רוצים סגירה קבועה לכל אורך השנה או סגירה בעיקר לחודשי החורף, האם יש מסילות קיימות להן צריך להתאים את החלונות או שיש צורך בכל מערכת החלונות שכוללת גם מסילות וגם את החלונות עצמם ועוד.