סגירת מרפסת שמש עם זכוכית

מרפסת שמש זה אחד הדברים היותר כיפים שיש בבית ולכן בשנים האחרונות במסגרת הבניה החדשה בונים דירות עם מרפסות. גם בכל מה שקשור לשיפוץ מבנים במסגרת פרויקטים של תמ"א מוסיפים לבניינים רבים מרפסת שמש לדירות באותו בניין. יחד עם זאת, מרפסת שמש פעמים רבות אינה שימושית בעונת החורף שכן כאשר קר, גשום וסוער, לא ניתן ממש ליהנות מלשבת בה, זו אחת הסיבות שאנשים בוחרים לעיתים לבצע סגירת מרפסת באמצעות זכוכית.

סגירת מרפסת שמש עם זכוכית

סגירת מרפסת שמש עם זכוכית, לרוב היא פתוחה בין אם באופן כמעט מלא כאשר מדובר בבניין בהן המרפסות הן מדורגות או באופן חלקי כאשר המרפסות בבניין הן אחת מעל השנייה. בשני המקרים, יש אפשרות לבצע סגירה של המרפסת באמצעות זכוכיות ובכך למעשה להשמיש את המרפסת באופן כזה שגם כאשר גשום, קר וסוער ניתן לשבת בה וליהנות מכך. הסגירה הזו למעשה הופכת את המרפסת לסוג של מקום מוגן מפני הגשם שלא נכנס אליה ומפני הרוח שלא חודרת אליה.

איך מתבצעת סגירת מרפסת שמש עם זכוכית

סגירה של מרפסת שמש באמצעות זכוכית בגדול מדברת על שימוש בזכוכיות כקירות או חלונות על מנת ולסגור את המרפסת, למשל אם יש מרפסת בה יש חלק קדמי בלבד שפתוח, אפשר להתקין שם זכוכית שכן הגג והקירות מסביב למעשה מהווים סגירה. אם מדובר על מרפסת שיש בה כמה אזורים פתוחים, למעשה מתקינים סגירת זכוכית באותם מקומות כך שהזכוכיות הן למעשה הקירות אשר הופכים את מתחם המרפסת לסגור.

מה עוד חשוב לדעת בנוגע לסגירת מרפסת שמש עם זכוכית

סגירת זכוכית למרפסת זוהי כותרת מאוד גדולה ורחבה ולמעשה יש סוגים שונים של סגירות זכוכית. בין הסגירות יש סגירות יותר קבועות ויש כאלו שניתנות לפירוק והרכבה בהתאם לצורך. יש סגירות יותר אטומות ויש כאלו שפחות, יש כאלו בהן הזכוכיות מתקפלות ויש כאלו שנעות על מסילה, ולמעשה לכל מרפסת שמש מתאימה סגירה שונה גם מבחינת עיצוב וגודל המרפסת וגם מבחינה של צרכים ורצונות של בעלי הבית בהתאם לאופי השימוש במרפסת. בחברת צל וילון, מסבירים שחשוב לדעת שמרפסת בקומות נמוכות שונה ממרפסת בקומות גבוהות בכל מה שקשור לסגירת הזכוכית כמו שיש הבדל בין מרפסת קטנה יחסית למרפסת גדולה מאוד. בנוסף חשוב לדעת שסגירה של מרפסת שמש לרוב דורשת אישור מהרשות המקומית ויש להגיש היתר בנייה, אך יש רשויות שאינן אוכפות את זה בעיקר אם מדובר על סגירה בה הזכוכית מתקפלת.