חברת יזמות הבנייה של שי מיזן

יזם הבנייה שי מיזן הנו הבעלים של חברת מיזן אשר תחתיה קיימים מיזמים רבים של תכנון, עיצוב והקמה של מבנים ברמה עיצובית מאוד גבוהה ותוך כדי שימת דגש מאוד גבוהה על כך שכל פרויקט נדל״ני כזה יעמוד בציפיות הלקוחות של החברה ובצורה מושלמת.

פרויקטים של חברת מיזן

בין הפרויקטים של החברה שבבעלות שי מיזן אפשר למנות את בניין הבוטיק במבשרת ציון בו קיימות יחידות דיור באיכות בנייה יוצאת דופן שפשוט אי אפשר למצוא דומה להן באזור. בין היתר ישנן דירות פנטהאוס בפרויקט, כאלה שצפויות להיות מוצעות למכירה בעתיד הקרוב ומי שיגור שם ללא ספק יזכה בחוויית מגורים משובחת.

כמו כן, יש את פרויקט ״שבטי ישראל״ בעיר נס ציונה המבוקשת למגורים. הפרויקט יכלול שני בתים צמודי קרקע על מגרש שקנתה חברת היזמות של שי מיזן.

מענה של עיצוב, תכנון ובניה

דבר נוסף שנרצה לומר על חברת היזמות של שי מיזן זה עצם כך שהחברה שבבעלותו שמה דגש על מתן מעטפת כוללת לכל אחד שיהיה לרכוש נכס נדל״ן. החברה אחראית על תכנון המבנה, העיצוב שלו והבנייה עצמה. כמו כן, היא מאתגרת קרקעות באזורים אסטרטגיים ולאחר מכן מקימה עליהן את הפרויקטים שלה.

דעו לכם כי רכישת נכס נדל״ן מחברת מיזן תוכל להיות החלטה מצוינת עבורכם. כך תוכלו לדעת בבירור כי אתם קונים נכס מחברה שיודעת לשים דגש על איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד. החברה יודעת להציע ללקוחות שלה בדיוק את מה שהם מחפשים. רק תצטרכו להסתכל על הרזומה העשיר שלה והפרויקטים המרשימים שעומדים מאחוריה. כל אחד מכם בוודאי יוכל לראות כי העתיד של החברה הזו צפוי להיות ורוד!