למה כדאי להתקין שערים חשמליים

למה כדאי להתקין שערים חשמליים

אם מפריע לכם לאחרונה לגלות בכל פעם מחדש שאנשים נכנסים לחניה הפרטית שלכם ובלי בושה חונים בה, ברור שתרצו לעשות משהו בנידון. האמת היא, שנכון לא רק לגבי החניה הפרטית, אלא גם לגבי החניה במשרד או בכל מקום אחר. אם החוק קובע שהחניה רק שלנו, למה שגם אחרים יוכלו להיכנס אליה? אם אתם מתלבטים מה נכון יהיה לעשות, קחו בחשבון את האפשרות של התקנת שער חשמלי.  שערים חשמליים מהווים פתרון נפלא בכל המצבים האלה, כי למעשה, מי שאין לו קוד, שלט או כל דרך אחרת לפתוח את השער – לא יוכל לעבור דרכו. לכן זה לא במקרה שהיום ניתן לראות השערים הללו כמעט בכל מקום, אז למה לחשוב פעמיים? 

איך בוחרים שער אחד מבין שלל שערים חשמליים? 

כמובן שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים, ניתן לראות שיש מגוון רחב של שערים חשמליים. מצד אחד זה טוב, כי זה אומר שתוכלו להתלבט, לבדוק ולראות מה יתאים לכם יותר. מצד שני, איך תדעו איזה שער חשמלי הוא הבחירה הנכונה? האם כל שער יחזיק מעמד לאורך שנים? אנחנו ממליצים לכם לשים לב לכמה פרמטרים משמעותיים: 

  • מה גודל השער? האם הוא מסתיר את הנוף או משתלב בו? 
  • האם השער עובד עם שלט, עם קוד או בכל דרך אחרת? 
  • האם תקבלו על השער החדש שלכם אחריות? 

חשוב לברר ולבדוק מראש את כל הנתונים האלה, כי מה פתאום שתבחרו שער שלא יענה על כל הציפיות שלכם? 

כמה תשלמו? 

החיפוש אחר שערים חשמליים תמיד מעורר גם את השאלה כמה באמת צריך להשקיע בכך. חשוב לדעת שאין אומנם תשובה אחת נכונה, אך יש כמה נתונים שיוכלו לעזור לכם להבין כמה תשלמו. למשל, מאיזה חומרים השער החשמלי שלכם עשוי? והאם מדובר על שער שיוצר על ידי חברה מוכרת ובעלת מוניטין בתחום הזה? האם אתם רוצים לעשות גם ביטוח לשער ולקבל שירות לקוחות 24/7? שימו לב לכל הניואנסים האלה כי בסופו של דבר הם אלה שמשפיעים כמה שער כזה יכול לעלות.