האם קבוצות רכישה יורדות מסדר היום?

אפשר לראות בבירור כי הטרנד של קבוצות רכישה סובל לאחרונה מהתרסקות רצינית. הסיבה לכך יכולה להיות עצם זה שמחירי הקרקעות והמיסים רק הולכים וגדלים, כך שגם רכישה של נכס נדל״ני כחלק מקבוצה זהו לא דבר פשוט היום עבור רבים.

כמו כן, יתכן כי אנשים מסוימים נמנעים מקבוצות הרכישה עקב חשש לסיכון והעדפה לקנות נכס קיים על הנייר כדי ליהנות מראש שקט יותר. קבלו מידע מקצועי ועדכני באתר של חברת גורקן יזמות בע"מ.

המיסים ומחירי הקרקעות מקשים על הרוכשים

כאשר מסתכלים על קבוצות רכישה והמגמה הברורה של ירידה בהיקפן, ניתן לומר כי מחירי הקרקעות יחד עם המיסים הגבוהים הם בין הגורמים העיקריים לכך שקיימת אותה מגמה, זאת אם תשאלו את קהל רוכשי הדירות.

לפיכך יש להיות ערים למצב הזה של השינויים בשוק הנדל״ן וההתערבות הממשלתית אשר יכולה להשפיע באופן מהיר ובמידה נרחבת למדי על ההתנהגות של אותם רוכשי דירות. אפשר לראות זאת בצורה הברורה ביותר שישנה. אין שום ספק בכל הנוגע לדבר הזה.

נמנעים מסיכונים בכל מחיר – רוכשי הדירות של היום

דבר נוסף שאפשר לראות כאשר מסתכלים על קהל רוכשי הדירות של היום זה עצם כך שהם מנסים להימנע מסיכונים בכל מחיר, זאת לצד כך שרבים רואים קבוצות רכישה גם כמהלך שכולל בתוכו סיכון מסוים, זאת כאשר משווים את הדבר לרכישת דירה שכבר קיימת למשל.

לאור זאת ישנם פרמטרים רבים שמשפיעים על המצב הנוכחי בשוק ואפשר לומר בבירור כי הסיטואציה הנוכחית עוד יכולה להשתנות. לפיכך חשוב מצדכם להיות עם היד על הדופק ולבחון את האפשרויות הקיימות מול גורם מקצועי כמו גורקן יזמות כל עוד מדובר על קבוצת רכישה כזו או אחרת. כך תוכלו למצוא את נכס החלומות שלכם בעתיד הנראה לעין!