מה צריך לדעת לפני שמחפשים נכס מניב להשקעה

אם אי פעם היה לכם בעל בית, אתם כנראה לא ממש חולמים להיות כאלה- שיחות הטלפון על בעיות נזילה, דרישות חוזרות ונשנות להתקין מזגנים ועוד כל מני הוספת שירותים אחרים, ברמה שזה מרגיש לכם כאילו הכל עולה על גדותיו. לא ממש עבודה זוהרת במיוחד, הלא כן? אמנם אתם עושים את זה בצורה חכמה ונכונה, זו יכולה להיות השקעה לא רגע בכלל בנדל"ן. השקעה בנכס מניב יכול לעזור לכם לגוון את תיק ההשקעות הקיים שלכם וליצור תזרים של הכנסה נוספת לחשבון שלכם. 

הבעיה מתחילה בכך שמשקיעים חדשים רבים אינם יודעים היכן או כיצד להשקיע בנדל"ן, כל שכן כאשר מדובר בנכס מניב להשקעה.

מציאה של נכס מניב – על פי מה להסתכל

על מנת למצוא נדלן מניב בישראל, אתם צריכים לעשות בדיקה מקיפה על האזור בו אתם מעוניינים לרכוש דירה – מי זו האוכלוסייה הנוכחית, חלשה או חזקה כלכלית וחברתית? צעירה או מבוגרת? עולים חדשים או צברים? וכמובן מהי מגמת השינויים בה בשנים הקרובות? אלמנטים אלו משפיעים ביותר על יכולת ההנבה של הנכס שלכם בשנים הקרובות.

דרך נוספת להשקעה בנכס מניב- קרנות השקעה בנדל"ן מניב

רכשו קרנות השקעות נדל"ן. קרנות אלו מאפשרות לכם להשקיע בנדל"ן ללא הנדל"ן הפיזי עצמו. לעתים קרובות, בהשוואה לקרנות נאמנות אחרות, מדובר בחברות שמחזיקות בנדל"ן מסחרי כגון בנייני משרדים, שטחי מסחר, דירות, בתי מלון ועוד. קרנות אלו נוטות גם לשלם דיבידנדים גבוהים מאוד, מה שהופך אותן להשקעה הנפוצה מאוד בעת פרישה. משקיעים שאינם צריכים או רוצים את ההכנסה הרגילה שלהם יכולים להשקיע מחדש באופן אוטומטי את הדיבידנדים האלה כדי להגדיל את ההשקעה שלהם עוד הרבה יותר.