השקעות נדל"ן בחו"ל – איך בוחנים השקעה

כשאנחנו מחליטים להשקיע את הכסף שלנו בסוג השקעה מסוימת, אז ישנם גורמים שונים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלנו ועל תהליך ההשקעה. זה לא מספיק רק לבחור מסלול מסוים ולהחליט כמה כסף יהיה נכון מצידנו להשקיע באותו מסלול. אנחנו חייבים לבחון את הנושא מעט יותר לעומק. 

לכן, אם אנחנו בוחרים להשקיע את הכסף שלנו בנדל"ן בחו"ל כמו קניית דירה ביוון, אזי שאנחנו צריכים לבחון היטב את המסלול, לא רק על פי סכום הכסף שיידרש מאיתנו לצורך ההשקעה אלא מעבר לכך. אנחנו צריכים לבחון אלמנטים והיבטים שונים שיכולים להשפיע כך או אחרת על ההחלטה שלנו. 

לפני שאנחנו נציג את הנקודות החיוניות לבדיקה, עלינו לזכור, מדובר בתהליך שדורש מחקר מסוים. בעיקרון, אנחנו יכולים להסתמך על גורמים מקצועיים שיעשו זאת בשבילנו, ואז להשקיע דרכם את הכסף. אפשרי גם שאנחנו פשוט נבחר גורם מקצועי שמשקיע בנדלן בחו"ל, ומבלי לברר היכן וכיצד, הוא יבחר איפה להשקיע את הכסף שלנו. 

אילו גורמים משפיעים על ההשקעה

בעיקרון אנחנו נמצאים כמה גורמים שיכולים להשפיע על סוג ואופי ההשקעה שלנו. למשל, על פי אופי וטיב הכלכלה של אותה מדינה בה רוצים להשקיע. אם מדובר על כלכלה חופשית, כלכלה מתפתחת עם השקעות איכותיות, אז זה ישתלם לנו יותר מאשר השקעות במדינות עם כלכלה סגורה שעלולות לפגוע במשקיעים זרים. 

מעבר לכך, אנחנו צריכים לבחון גם את סוג ההשקעה, אם אנחנו בוחרים להשקיע בנדלן ספציפי, באופן כללי, בצורה כזו או אחרת. כל אפיון יכול להשפיע בצורה מסוימת על אופי וטיב ההשקעה שלנו. 

אנחנו צריכים גם לבחון כמובן את סוג התשואה שאנחנו יכולים לייצר, כמה זמן יידרש לכך על פי הערכות וכמובן כל מה שקשור לדמי ניהול ועמלות.

קראו גם: מדריך לקניית דירה להשקעה