מיתוג נדלן / מיתוג בתחום הנדלן – איך עושים את זה נכון

אחד השווקים הרותחים ביותר בשוק בעשור האחרון, ללא צל של ספק, הוא שוק הנדל"ן. המחירים בשוק זה עלו בעשרות אחוזים בעשור האחרון אם לא מעבר לכך, אנשים רוכשים דירות להשקעה ומשכירים, מוכנים להשקיע מיליונים לדירת חלומות במקום כזה או אחר, שכונות נבנות והקבלנים נלחמים על כל לקוח. 

לכן זה לא מפתיע שהרבה מאוד קבלנים וחברות בנייה מוכנים להשקיע מאמצים, זמן וכסף בתהליך של מיתוג נדלן, שיווק ופרסום פרויקטים שהם מבצעים במקומות שונים. לא משנה אם מדובר בפרויקט המיועד לקהל הרחב או לקהל ספציפי, בין אם מדובר בפרויקט בעיר גדולה או קטנה, פרויקט בשכונה חדשה או ישנה, אזי שהם מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף בתהליך המיתוג, במטרה למכור כמה שיותר. 

מעבר לעובדה שהם בוחרים להשקיע הרבה מאוד כסף בתהליך המיתוג של פרויקט ספציפי, אזי שחלק לא קטן מתהליך המיתוג מתייחס לחברה או לקבלן עצמו. זאת על מנת לייצר נוכחות ופרסום לגורם שעומד מאחורי הפרויקט. 

איך עושים את זה נכון?

בשביל לעשות מיתוג בתחום הנדל"ן, צריך לדעת מה בדיוק רוצים למתג, את מי רוצים למתג ואיך רוצים לעשות את זה. לשם כך, צריך לאפיין את הצרכים של הגורם אשר מבקש למתג את עצמו וכן את הלקוחות שלו. צריך לדעת למי רוצים לפנות ואיך רוצים לעשות זאת. 

חשוב לזכור, המיתוג שמבצעת מעצבת גרפית כמו ריקי כהן זליג חייב לענות על צרכים מסוימים, הוא חייב להתבצע על פי מאפיינים מאוד ברורים. למשל, אם אנחנו רוצים למתג פרויקט שמיועד לאנשים צעירים, אז הוא צריך להיות מבוסס על שפה שמתאימה להם, וכמובן על מה שיכול למשוך אותם להתעניין בפרויקט ולרכוש בו נכס כזה או אחר.