ריהוט משרדי

ריהוט משרדי

במאמר זה נספק לכם את פרטי המידע החשובים אודות ריהוט משרדי. המאמר יחלוש על נושאים כמו תכנון מבני, תכנון עיצובי ודיוק הבחירה באספקט הארגונומי, על מנת שכל רהיט יתאים לייעוד השימושי שלו. התאמה ארגונומית מונעת הצבה מאולצת של רהיטים לא מתאימים, שעלולים לסכן אתכם ואת הסובבים אתכם.

גיבוש התכנון המבני של הרהיטים

על מנת לגבש עבור הרהיטים תכנון מבני, עליכם להבין כי לחדר המשרדי שלכם ישנו מבנה סדור של חלוקה לחדרים, או חדר בעל גודל קבוע, אם מדובר על משרד זעיר. למעט עריכת שיפוץ, אין דרך אחרת לשנות את מערך החדרים במידות האורך והרוחב שלהם. לכן, מאד חשוב להיצמד למבנים הקיימים ולבחור ריהוט משרדי שמתאים לכל מקום מבחינת סדר גודלו ובהתחשב בתשתיות נוספות שהחלטתם להקדיש להם משאבים. לדוגמה, אם אתם ממקמים שולחן חדר ישיבות, כמובן שיש להקצות מקום גם לכאסות ולא לבחור שולחן בעובי ממד הרוחב של החדר. בדרך זו יש לגבש גם פתרונות אחסון כמו מזנונים, ארונות ומגירות, ריהוט למחסן המשרד ועוד.

גיבוש העיצוב החזותי של הרהיטים

זה לא סוד שישנם פריטי ריהוט משרדיים שיהיו עדיפים עבור יזם אחד ויידחו על ידי משנהו. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, אבל כן חשוב לשים לב לפרטים הקטנים שחדרי המשרד מזמנים לכם. לדוגמה, אם החלונות הפנימיים של המשרד מכילים פרופיל בצבע חום בהיר, מוזהב וכד', זה מרמז כי רהיטים שחורים ישלימו את העיצוב וייצרו חזות הרמונית של כהה מול בהיר. אם הפרופילים כסופים, יש יותר מרמז שרהיטים לבנים ובהירים יידרשו להשלמה. אבל, ככל שתתייעצו עם מעצבי פנים\ תוכלו לשלב כל פריט ריהוט משרדי בכל צבע בחדרים שלכם באמצעות מניפולציות שניתן לערוך לקירות ולדלתות (למשל הדבקת טפטים בצבעים אחרים המתאימים לריהוט הרצוי בעיניכם).

גיבוש בחירה ארגונומי ונכון לכל משימה

אין ספק כי כסא המחשב לילדים אינו כסא המחשב שלכם, המבוגרים. האחרון צריך להיות בעל כושר נשיאה כבד יותר על מנת שתוכלו לשהות יותר זמן בחלל המשרדי או להעסיק עובדים שעליהם מוטלת חובה זו. כמובן שמדפים לאחסון נייר אינם מדפים לאחסון ציוד כבד במחסן המשרד. ארונות שישרתו במטבח המשרדי הם ארונות מטבח פונקציונאליים שלא יכולים לשמש במקומות אחרים. ההקפדה על נהלים ארגונומיים אלה ועוד רבים שיוסברו לכם בחנות ריהוט משרדי תחסוך פציעות ופגיעות מרהיטים ותהפוך את מרחב העבודה שלכם לבטיחותי במאת האחוזים.

רכישת הרהיטים בחנות ריהוט משרדי ייעודית

כמובן שעל מנת לצלוח את כל האתגרים אותם מנינו בפרקים שלעיל בקלות וביעילות, מומלץ לבצע את הבחירה בחנות ריהוט משרדי מקצועית ולא להתפשר על חנות רהיטים כללית ש- "על הדרך" עוסקת במשרד ובחדר העבודה. רק חנות ריהוט משרדי מקצועית תוכל לממש את כל מה שאתם שואפים אליו ולגבות את החדרים בפריטי הריהוט המתאימים ביותר לכל ייעוד.