ריהוט גן

ריהוט גן

בחירה בריהוט גן איכותי, נוח ויפה תאפשר לכל אחד ליהנות מהאזור הפתוח הצמוד לביתו, בין אם מדובר על גינה, חצר קטנה או מרפסת. תוהים כיצד תוכלו לבחור ריהוט גן כזה בין שלל האפשרויות הקיימות כיום? ריכזנו במאמר הנוכחי טיפים ומידע שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

ריהוט גן – האם הוא מתאים רק לגינות?

בבנייה המודרנית של היום ניתן לראות כיצד כל מבנה דירות שמוקם כולל בכל קומה גם מרפסות שמש פתוחות, כיוון שאלו הפכו להיות מצרך מבוקש והכרחי עבור כל דייר שרוצה ליהנות מהבית החדש שלו. בעבר מרפסות היו משמשות בעיקר לאחסון של חפצים, ולכן במבנים ישנים ניתן לראות מרפסות סגורות המאפשרות פתיחה חלקית של חלל זה באמצעות תריסי הזזה גדולים.

כיום מרפסות השמש קיימות בכל מבנה דירות, וכדי להוסיף יופי ופרקטיות לחללים חיצוניים אלו מומלץ לבחור רהיטי גינה מתאימים. ריהוט גן יכול להתאים גם למרפסות בבנייני דירות, כיוון שריהוט מסוג זה הינו ייעודי להצבה בחללים פתוחים שאינם מקורים לחלוטין ולכן חשופים למפגעי מזג אוויר ומפגעים סביבתיים.

כיצד לבחור ריהוט גן מתאים לגינה ולמרפסת?

לאחר שהבנו כי ריהוט גן יכול להתאים לגינה, מרפסת וכל חלל פתוח אחר, הגיע הזמן לדעת כיצד אפשר לבחור רהיטי גינה איכותיים ויפים למראה. יש לקחת בחשבון כי בשונה מריהוט פנים שיש בתוך הבית, ריהוט גן נמצא כל הזמן בחוץ ולכן חשוף לגשמים, רוחות, אבק, קרינת שמש ועוד מפגעים סביבתיים אחרים.

לכן בחירה מושכלת בריהוט גן תהיה על פי האיכות של הריהוט ולא רק מראה, כאשר ההמלצה היא לבחור ריהוט העשוי מחומרי גלם חזקים ועמידים בכל תנאי מזג אוויר. ריהוט גינה כזה יהיה עשוי מאלומיניום, מתכת, ראטן, עץ או שילוב בין כל חומרי גלם אלו.

עיצוב חללי חוץ באמצעות פינות ישיבה מעוצבות 

כיום ניתן למצוא דגמים מיוחדים ומעניינים של רהיטי גן מעוצבים ומרשימים, כאלו שיקשטו לראווה כל גינה וחלל חיצוני אחר. בדרך הזו ניתן לייחד גם את העיצוב של החצר והמרפסת בבית, ולעיתים אף לשמור על קו עיצובי אחיד עם קונספט העיצוב היוקרתי והייחודי שקיים בחללים הפנימיים של הבית.